Gå til innhold

Ny mobil til morfar,ikke små knapper. rimelig abb!


Anbefalte innlegg

Morfar skal ha seg ny telefon, som haster forsåvidt! Den må være på expert eller elkjøp da de åpner 07.00 i morgen. Han trenger telefonen i morgen tidlig mao :p

 

Sett litt på abonnementet "Fri20" til han, noe jeg tror passer da han ikke ringer mye mer i mnd.

Evt. ett abb. som er rimelig!

 

Telefonen må koste under 1000,- Ikke ha små taster, og ha "enkel" meny..

 

 

på forhånd takk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sett litt på abonnementet "Fri20" til han, noe jeg tror passer da han ikke ringer mye mer i mnd.

Evt. ett abb. som er rimelig!

5368503[/snapback]

20 minutter per mnd. med en årspris på fire kontantkort og en mye lavere ringepris er et veldig okey abonnement for de litt eldre. Dette er det abonnementet jeg som regel selger med telefoner til de litt eldre.

 

Telefonen må koste under 1000,- Ikke ha små taster, og ha "enkel" meny..

5368503[/snapback]

Expert har Nokia 6101 i sort med telenorlås til 799,- i følge hjemmesiden. Med FRI20 12 mnd. burde den koste ca 200 kr.

 

Denne telefonen er helt genial for de eldre. Store knapper med god avstand og de "gamle og kjære" menyene til en veldig hyggelig pris. Tror denne er midt i blinken for morfar.

Lenke til kommentar

Tror valget falt på en Nokia 6101 med Tele2 Scratch for 5,- mnd! For kr. 999,- hos Elkjøp.

(ikke den prisen linken refererer til :> )

 

Det blir da 5 kr. mnd, og 0,79 til fasttelefon og 0,99 til Mobiler tror jeg. (eller omvendt)

 

Alternativet vil bli med Fri20 hos Expert til 799,- men det blir 49,- mnd og 1,79 pr. min. etter de 20. min.. Så det vil uansett lønne seg for han å legge 200,- til i telefonen..

 

Uansett, takk til dere som svarte :)

Endret av espennyh
Lenke til kommentar
Alternativet vil bli med Fri20 hos Expert til 799,- men det blir 49,- mnd og 1,79 pr. min. etter de 20. min.. Så det vil uansett lønne seg for han å legge 200,- til i telefonen..

5368692[/snapback]

Prisen på 799,- er for telefonen med lås, uten reduksjon for binding, som kommer på 6-700 kroner, så prisen for 6101 med FRI20 er ca 200 kroner.

 

Tenkte det kunne være greit å vite før du tar en avgjørelse ;)

 

[edit]

Bra tips det Sigmund_Freud, men telefonen koster 699 kr. i morra med Fri 20 =)

5368679[/snapback]

Så ikke dette før jeg postet, mulig det står feil på hjemmesiden til Expert. Når jeg tenker meg om stemmer nok denne prisen bedre, for ca 200 kroner er vel med FRI60, sorry...

 

Da blir nok Elkjøp billigst...

Endret av Sigmund_Freud
Lenke til kommentar
så den koster 200 kr. MED binding, og 799 med ?

5368993[/snapback]

Sånn som jeg så det med nettsiden til Expert var prisen på 799 en 6101 med telenorlås. Altså kostet telefonen 799 og du trekker så fra for binding, som på FRI20 er 600 u/mva. Altså burde prisen blitt 200, men må stå feil... Kan jo ringe og høre i morra tidlig da ;)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...