Gå til innhold

AMD64 4000+ og 7800GTX-maskin-oppsett. Feedback?


Anbefalte innlegg

Hei. Jeg lagde i høst et pc-oppsett som jeg hadde tenkt til å kjøpe, men så la jeg planene på is av diverse grunner. Nå har jeg tenkt til å kjøpe, og jeg fant igjen oppsettet. Jeg har sett igjennom det, og oppgradert det noe, er det noe annet dere vil anbefale meg å endre? Maksgrensen er rundt 14 000,-

 

Jeg er litt usikker på hovedkortet, ser det er noen som har hatt problemer med BIOSen. Alternativer? Jeg har egentlig lite bruk for en DVD-brenner, men det kan sikkert være greit å ha det i fremtiden. Derfor har jeg ikke valgt en veldig dyr en. Jeg har heller ingen store planer om å overklokke.

 

http://www.komplett.no/k/shoplist.asp?mode...0A-1EA5DAF2C71E

 

For de som ikke er komplett-brukere:

 

AMD64 4000+

Asus A89-SLI Premium

Chieftec BX-03 Medium Tower

PAPST-vifte 120x120mm

Samsung SpinPoint 200GB

Sony DVD-brenner

Twinmos 2x1024MB

XFX GeForce 7800GTX

Zalman-vifte 92x92mm

Endret av ehs5
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det verdt 1000 kr. forskjell fra 3700+ til 4000+ ?

og er steget fra 7800GT til 7800GTX verdt det ?   :hmm:

5368463[/snapback]

Hmm. Fra 3700-4000, jeg vet ikke. Men det er ikke noe som vil plage meg, langt ifra. Det er greit. Jeg har hørt fra andres erfaringer at spranget fra 7800GT til GTX er verdt det, men her er det snakk som generelt uvitende fjols. Men det ville uansett heller ikke plage meg. Endret av ehs5
Lenke til kommentar
Ville kanskje byttet ut 4000+ med 3700+ og bytte til bedre hovedkort, som du ser på Produktanmeldelser så er det ikke så veldig å skryte av...

 

 

 

dette?  Hovedkort

5368561[/snapback]

Ja, det så bra ut. Synd de ikke har det inne nå. Er det et annet hovedkort som kan være like bra? Det er ikke akkurat noen veldig hast, men skulle nesten hatt maskinen så fort som mulig. Men om jeg må ofre et par uker, gjør jeg for all det.

 

Da har jeg ikke mye mer å pirke i... :p Kansje hdd...men viss 200 gb holder for deg, er det det som teller :)

5368579[/snapback]

200GB holder for meg. Når jeg tenker meg om, så har jeg dessuten 40GB ekstra liggende her et sted.
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...