Gå til innhold

Kjenner du til Candy Candy?


Anbefalte innlegg

Da jeg var lita leide mammaen min noen tegnefilmer som het candy candy (tror jeg). Tror nesten det var en ti stykker av dem jeg. Har aldri sett noe til dem senere. Noen som har vært borti disse? Skulle likt å vite hva handlingen var for jeg husker så og si ingenting av det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

http://www.animenewsnetwork.com/encycloped...nime.php?id=545

 

Genres: Drama, Shoujo, Slice of Life

 

Plot Summary: Candy is a very nice, warm-hearted and cheerful girl. Many people like her or love her because of her kind personality.When she was a little child, she lived in an orphanage. There she met a handsome mysterious boy on a hill behind her home. This "prince on the hill" becomes an important person in her life.... She lived in the orphanage until she is adopted by a very influential big clan. Candy is a very good friend of the teenagers Annie, Archie, Stear and Anthony. Though she and Terence love each other very much, she leaves him because another girl, who is hopelessly in love with him, needs him more.Finally she devotes herself to Albert, a handsome young man and a very good friend of her.

 

Running time: 25 minutes

Number of episodes: 115

 

Er det denne? Drama rettet mot jenter på 70tallet :/

 

Virker ikke som noe jeg vil se iallefall :p

Lenke til kommentar

Så den for lenge siden, da vi bodde i Spania. Var vel i bunn og grunn den første anime-serien jeg så, når jeg tenker etter. I ettertid fikk jeg for et par år siden tak i de 4 første episodene på nettet, de var faktisk den samme dubbede spanske versjonen jeg så. Det virker vanskelig å oppdrive episodene med original japansk tale.

 

Er jo en typisk shoujo-anime, ikke noe særlig action, så alle ville vel ikke likt den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...