Gå til innhold

hvilket kamera er best av DSC-W15 og Coolpix 7600?


Anbefalte innlegg

skal ha nytt kamera. står mellom Sony Cyber-shot DSC-W15 og Nikon Coolpix 7600. utseende så liker jeg best sony sin. 2.5 " skjerm +++. men hvem er best? skal bruke rundt 2500kr. så dere kan godt komme med andre tips på hva som er bra.

Endret av Dotten
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
skal ha nytt kamera. står mellom Sony Cyber-shot DSC-W15 og Nikon Coolpix 7600. utseende så liker jeg best sony sin. 2.5 " skjerm +++.  men hvem er best? skal bruke rundt 2500kr. så dere kan godt komme med andre tips på hva som er bra.

5368097[/snapback]

 

Har nettopp postet et spørsmål angående Casio-serien. Personlig synes jeg Z500 ser ut som et gelenialt kamera, med bl.a. 2.7" skjerm. Tørr ikke anbefale noe som helst da jeg ikke har prøvd det selv, var bare et forslag:)

Lenke til kommentar

Coolpix S1 er sikkert et helt ålreit apparat, jeg sendte samboeren ut for å kjøpe det i dag siden hun skal reise på utvekslingsopphold i morgen og trenger et kamera. Jeg får ikke tid til å teste det noe særlig før hun drar, men jeg gikk for det pga Nikons anti-røde-øyne-funksjon, ultratynt, billig (1995 hos Lefdal), og det ser fint ut. Jeg forventer ikke et magisk apparat, men et som er ok til å være så lite og hendig.

 

I tillegg kan man få undervannshus til det, og det skal jeg ha neste gang jeg skal til Hawaii! :dribble:

 

S3 har jo også kommet, men siden det koster 2900 og jeg ikke kunne få tak i det i dag ble det S1.

Lenke til kommentar

På et eller annet tidspunkt må du bli fornøyd, og det valget du har gjort er slett ikke dårlig. Jeg ville svart akkurat det samme hvis du valgte Sony, for de er sikkert gode aparater begge to.

Man gjør research, spør om råd, foretar et valg og er fornøyd med det. Når jeg skulle kjøpe dslr stod valget mellom Eos 20D og D70. Valgte førstnevnte. Man kan jo lure på om det var det beste valget for meg, men jeg ser ikke poenget i det. Senere kom KM 7D, som jeg egentlig liker bedre enn begge de to. Jeg digger også Sigma SD9, men et valg er et valg. Velg, og bli ferdig med det. Så kan du dra ut i verden og forevige den.

Grattis med nytt kamera. Slit 'an!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...