Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Pc'en slår seg på igjen


Anbefalte innlegg

Da jeg slår av PC'en, skrur maskinen seg av, men så starter den igjen etter ca 5 sekunders tid, og jeg må da slå den av ved hjelp av knappen, og da fungerer det.

 

Har formatert, men det var ikke var noe feil med operativsystemet (xp pro)

Har vurdert å resette cmos, men tenkte kanskje det var smart å spørre om noen har vært borti noe lignende før, og hva en ev, kan gjøre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Da jeg slår av PC'en, skrur maskinen seg av, men så starter den igjen etter ca 5 sekunders tid, og jeg må da slå den av ved hjelp av knappen, og da fungerer det.

 

Har formatert, men det var ikke var noe feil med operativsystemet (xp pro)

Har vurdert å resette cmos, men tenkte kanskje det var smart å spørre om noen har vært borti noe lignende før, og hva en ev, kan gjøre.

5368039[/snapback]

 

 

Hei.

 

er et par greier du kan sjekke.

Om du har noe ekstra koblet til datamaskinen, som internet kabel, modem, skrivare, sånne greier så ta bort dem. Ha bare tastatur, mus, skjerm, strøm koblet til, skjer det samma da?? om ikke så sett i 1 av de ekstra greiene test igjen, se hva som fororsaker dette.

Sett en standard i bios om du ikke har noe ekstra koblet i.

 

Er datamaskinen koblet til jordet eller ikke jordet?

 

Er datamaskinen koblet direkte i strøm utgangen i veggen eller er det noen forlenger eller noe slik mellom?? prøv direkt i veggen om det er tilfelle

 

lykke til , fortell hvordan det går.

 

mvh

The Trooper

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...