Gå til innhold

Bf2 funker ikke på denne...Starter men forsvinner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har ikke hørt om 7300, men et 6600 Go, som tilsvarer 6600GT gjør vel BF2 spillbart, burde ikke være noe problem.

Jeg kan ikke garantere kompatibilitet, desverre, men det ville vært rart om det ikke funket.

Prøv med demoen, det kan være lurt :)

5368233[/snapback]

 

6600gt yter bedre enn 6600 go. 7300 go er et helt nytt skjermkort fra Nvidia. Jeg vet ikke så mye om ytelsen enda, men pcen er jo ikke på lager heller.

 

Glenmohr: Den lista der er jo helt utdatert...

Endret av sablabra
Lenke til kommentar
Jeg har ikke hørt om 7300, men et 6600 Go, som tilsvarer 6600GT gjør vel BF2 spillbart, burde ikke være noe problem.

Jeg kan ikke garantere kompatibilitet, desverre, men det ville vært rart om det ikke funket.

Prøv med demoen, det kan være lurt :)

5368233[/snapback]

 

6600gt yter bedre enn 6600 go. 7300 go er et helt nytt skjermkort fra Nvidia. Jeg vet ikke så mye om ytelsen enda, men pcen er jo ikke på lager heller.

 

Glenmohr: Den lista der er jo helt utdatert...

5377633[/snapback]

 

Vet du om en oppdatert liste? Vurderer innkjøp.

Lenke til kommentar
Jeg har ikke hørt om 7300, men et 6600 Go, som tilsvarer 6600GT gjør vel BF2 spillbart, burde ikke være noe problem.

Jeg kan ikke garantere kompatibilitet, desverre, men det ville vært rart om det ikke funket.

Prøv med demoen, det kan være lurt :)

5368233[/snapback]

 

6600gt yter bedre enn 6600 go. 7300 go er et helt nytt skjermkort fra Nvidia. Jeg vet ikke så mye om ytelsen enda, men pcen er jo ikke på lager heller.

 

Glenmohr: Den lista der er jo helt utdatert...

5377633[/snapback]

 

Vet du om en oppdatert liste? Vurderer innkjøp.

5377759[/snapback]

 

Nei, jeg vet ikke, men de har ikke en gang tatt med 7800gtx eller x1800, x1600 eller x1300. Mange som mangler der. Mangler også blant annet pentium-m og celeron-m på cpu lista. Kommer ikke på så mye i farta dog...

 

EDIT: Hva er det du vurderer innkjøp av?

Endret av sablabra
Lenke til kommentar

Jeg brukte selv samme patchen på min stasjonære.

 

Det er orginal bf2 dvd. Dog ble spillet installert på stasjon D: ikke C:. Har hørt noen som har hatt problem med det. Men det er samme hd bare at den var delt når han fikk den.Selv om han hadde ca 5gb ledig på D:

 

Er det mulig at spillet ikke vil starte pga Cpu som ikke støttes?

 

Han har som tildliger nevnt 1gb ramm på den.

Lenke til kommentar
Jeg har ikke hørt om 7300, men et 6600 Go, som tilsvarer 6600GT gjør vel BF2 spillbart, burde ikke være noe problem.

Jeg kan ikke garantere kompatibilitet, desverre, men det ville vært rart om det ikke funket.

Prøv med demoen, det kan være lurt :)

5368233[/snapback]

 

6600gt yter bedre enn 6600 go. 7300 go er et helt nytt skjermkort fra Nvidia. Jeg vet ikke så mye om ytelsen enda, men pcen er jo ikke på lager heller.

 

Glenmohr: Den lista der er jo helt utdatert...

5377633[/snapback]

 

Vet du om en oppdatert liste? Vurderer innkjøp.

5377759[/snapback]

 

Nei, jeg vet ikke, men de har ikke en gang tatt med 7800gtx eller x1800, x1600 eller x1300. Mange som mangler der. Mangler også blant annet pentium-m og celeron-m på cpu lista. Kommer ikke på så mye i farta dog...

 

EDIT: Hva er det du vurderer innkjøp av?

5377774[/snapback]

 

Bærbar Fujitsu Siemens AMILO M4438 eller Inspiron 9300. De bruker pentium-M770 prosessorer og go 6800. Er litt bekymret i forhold til hvor godt de kjører BF2 :hmm:

Lenke til kommentar
Bærbar Fujitsu Siemens AMILO M4438 eller Inspiron  9300. De bruker pentium-M770 prosessorer og go 6800. Er litt bekymret i forhold til hvor godt de kjører BF2 :hmm:

5378919[/snapback]

 

De er begge gode pcer som drar bf2 godt :) . Hvis du kjøper inspiron 9300 så kan du jo ha i bakhodet at du kan oppgradere til 7800gtx go også, eller pinmodde cpuen. Da må du kjøpe en ny cpu dog...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Kan hende det er pga spillet er innstilt på en Hz eller oppløsning som ikke bærbarskjermen støtter! Det er det hvertfall for meg nå, så jeg må hente CRT`en til pappa og starte spillet med den for så og skru ned til 60Hz der LCD`en min liker seg igjen. Faen å tungvint :mad: Prøv med en ekstern skjerm!

Endret av Magnalf
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...