Gå til innhold

Får ikke koblet Nokia N70 til datamaskinen


Anbefalte innlegg

Hei

 

Nå håper jeg det er noen som kan hjelpe meg her, for nå har jeg stresset noe fælt med å prøve å finne ut av problemet mitt.

Hør:

 

Jeg har Nokia N70 som jeg fikk nylig for noen dager siden. Det jeg sliter med er å få den koblet til datamaskinen min. Jeg har installert alt av programvare som fulgte med og jeg følger instruksene. Koblet ikke mobilen til før etter jeg hadde restartet maskinen og alt var i orden.

Det som skjer er at i Nokia Pc Suite så står det at ingen mobil er koblet til datamaskinen. Den er koblet til via usb kabelen som fulgte med. I Pc Suite programmet velger jeg "Koble deg til" - velger "Kabeltilkobling" og sitter og venter på at det skal skje noe, men neida, her skjer det ikke en shit. Det tar umennsklig lang tid å få koblet den til _uten_ at noe som helst skjer.

 

Så da lurer jeg nå på om noen har fått dette til og hva som måtte til for å få koblet denne telefonen til pc`n?

 

Ps: Og ja, jeg har lest håndboken og alt det som kan gi en forklaring på dette, men jeg kommer framdeles ingen vei.

 

Takker så mye for all hjelp og tips på forhånd!.

 

------

 

EDIT: Nå lastet jeg ned en "Driver for Nokia Data Cables for Windows 2000/Windows XP" her: http://www.europe.nokia.com/nokia/0,8764,8...?lang=Norwegian . Nå trodde jeg at jeg hadde håp, men ikke F"%#"%" om det hjalp. :mad:

Endret av xZoPpY
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...