Gå til innhold

Kicket fra battlefield.no #07 office UTEN GRUNN


Gjest Slettet+9871234

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9871234

Admin kicket meg helt uten grunn rett etter at jeg joinet. Er ikke battlefield.no åpne servere for alle? Han ville vel reservere en plass for en kamerat eller en annen spiller. Andre som har opplevd samme?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har opplevd det en gang, sinnsykt irriterende. De pleier å kicke folk for å få plass til folk fra clanen eller lignende. Men det er jo ganske forstålig. Men hvis det ikke var det så kan det jo hende du hadde høy ping og "lagget" serveren.. ikke godt å si. En grunn var det sikkert.

 

Ble kicket en gang fordi jeg skjøt ned helikopteret til han som var admin :w00t:

 

Han ble nok litt irritert! hehe :thumbup:

 

På de fleste spill så kan admin "unbanne" de som er blitt bannet :cool:

Lenke til kommentar

Spiller en del på battlefield.no serverne, og nei, adminene der kicker ikke folk uten grunn. De står i kø som alle oss andre. Kan hende de kicker hvis noen har sendt klage og de må skynde seg inn for å sjekke og eventuellt kicke/banne de som gjør noe ulovlig. Dette vet jeg ikke, men er da vel logisk at de skal få lov til å gjøre det i slike situasjoner. De er jo der for holde orden på serverene.

Hvis du derimot har blitt bannet/kicket uten grunn kan du gå til klagemuren deres og klage. Det hender de gjør en feil en gang i blant og kicker/banner feil person, men det er slik som skjer.

I 99,5% av tilfellene er kicken/bannen fortjent.

 

Og nabbis: Helt sikker på at det ikke var uten grunn du ble kicket. Du hadde nok bare glemt baserape regelen som de kjører. ;) De fleste av klagene deres kommer fra folk som har baserapet og ikke "visst" om det.

Endret av stalker.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...