Gå til innhold

Du som er fyllesjuk i dag!


tbend

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 måneder senere...
Var fyllesjuk i går tell de grader! Merker det fremdeles litt...

 

Noen som egentlig har noen tips som kan forebygge det litt...? Noen sier allergipiller, men det går jeg på tell vanlig, så hjalp ikke stort...

5781521[/snapback]

 

Jeg slenger nedpå ett par Brexidol før jeg legger meg, pleier å gjøre susen.

Lenke til kommentar
Litt uggen jeg og.. Skal snart spise kinamat! Da blir alt bra igjen  :D

 

Kanskje ikke tommelen min som jeg presterte å brenne ganske hardt da jeg skulle tenne på noe fyrverkeri. Den er helt glatt og full av brenne-streker.  :ermm:

5367335[/snapback]

 

 

Du ekke fra Sarpsborg området eller ?

 

Jeg var passe fyllesjuk på Fredags kveld/lørdags morgen. Blandet Tyrker og sprit med sitron og Sprite og tuborg øl...

 

Smakte godt der og da, men så 3-4timer senere spydde jeg ren gult mens jeg pissa. Men hey, har aldri vært så drita før.

 

Spydde rundt 13ganger på 1 og en halv dag.

Lenke til kommentar

Jeg voknet opp i en trappeoppgang, svært forvirra, med en dunkende hodepine, og ett distinkt minne om en fyr jeg møtte lørdags kveld. Så gikk jeg i 20 minutter til busstoppet, hvor jeg fant ut at bussen hjem til meg gikk ikke før 4 timer senere. Bussen som gikk halveis hjem til meg gikk derimot "bare" om en og en halv time. Så, jeg vaset meg bort til Statoil hvor jeg stiftet bekjentskap med en taxi sjåfør og en som satt i kassa. De spanderte pølse på meg. Ikke tenk koffert nå.

Siden tok jeg bussen min, og vandret i en og en halv time langs hovedveien for å komme meg hjem. Jeg kan si med hånden på hjertet, at i går er den jævligste dagen jeg noen gang har hatt.

Lenke til kommentar
Jeg voknet opp i en trappeoppgang, svært forvirra, med en dunkende hodepine, og ett distinkt minne om en fyr jeg møtte lørdags kveld. Så gikk jeg i 20 minutter til busstoppet, hvor jeg fant ut at bussen hjem til meg gikk ikke før 4 timer senere. Bussen som gikk halveis hjem til meg gikk derimot "bare" om en og en halv time. Så, jeg vaset meg bort til Statoil hvor jeg stiftet bekjentskap med en taxi sjåfør og en som satt i kassa. De spanderte pølse på meg. Ikke tenk koffert nå.

Siden tok jeg bussen min, og vandret i en og en halv time langs hovedveien for å komme meg hjem. Jeg kan si med hånden på hjertet, at i går er den jævligste dagen jeg noen gang har hatt.

5784747[/snapback]

 

kjenner meg veldig godt igjen.

 

Var på fest og holdt det gående hele natta, tok siste pilsen på søndags mårra'n på vei til byen for å ta bussen ut til ski... Jeg hadde da sjekket på internett og forsikret meg om at bussen gikk 9.10... haha, når jeg kom ned på bussterminalen gikk ikke bussen før 14.10 og jeg sto der drit full og trøtt... Først så klarte jeg på en eller annen måte å havne på Plaza, der jeg sovna i respepsjonen, og blei kasta ut..så fikk jeg kava meg bort på bussterminalen igjen, der jeg sovna glatt...heldigvis våkna jeg før bussen skulle gå.

 

Jeg kommer meg på bussen, og begynner å bli litt uggen etter 14 timers drikking og føler at jeg må spy... jeg legger meg på sia og holder det inne... og da sovner jeg selfølgelig igjen...

 

Når jeg våkna så sto bussen parkert i Mysen :roll: ... og bussen tilbake gikk om 2 timer...

 

det var den jævligste dagen min

Lenke til kommentar
Jeg voknet opp i en trappeoppgang, svært forvirra, med en dunkende hodepine, og ett distinkt minne om en fyr jeg møtte lørdags kveld. Så gikk jeg i 20 minutter til busstoppet, hvor jeg fant ut at bussen hjem til meg gikk ikke før 4 timer senere. Bussen som gikk halveis hjem til meg gikk derimot "bare" om en og en halv time. Så, jeg vaset meg bort til Statoil hvor jeg stiftet bekjentskap med en taxi sjåfør og en som satt i kassa. De spanderte pølse på meg. Ikke tenk koffert nå.

Siden tok jeg bussen min, og vandret i en og en halv time langs hovedveien for å komme meg hjem. Jeg kan si med hånden på hjertet, at i går er den jævligste dagen jeg noen gang har hatt.

5784747[/snapback]

 

kjenner meg veldig godt igjen.

 

Var på fest og holdt det gående hele natta, tok siste pilsen på søndags mårra'n på vei til byen for å ta bussen ut til ski... Jeg hadde da sjekket på internett og forsikret meg om at bussen gikk 9.10... haha, når jeg kom ned på bussterminalen gikk ikke bussen før 14.10 og jeg sto der drit full og trøtt... Først så klarte jeg på en eller annen måte å havne på Plaza, der jeg sovna i respepsjonen, og blei kasta ut..så fikk jeg kava meg bort på bussterminalen igjen, der jeg sovna glatt...heldigvis våkna jeg før bussen skulle gå.

 

Jeg kommer meg på bussen, og begynner å bli litt uggen etter 14 timers drikking og føler at jeg må spy... jeg legger meg på sia og holder det inne... og da sovner jeg selfølgelig igjen...

 

Når jeg våkna så sto bussen parkert i Mysen :roll: ... og bussen tilbake gikk om 2 timer...

 

det var den jævligste dagen min

5786005[/snapback]

 

HAHA

:dribble:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...