Gå til innhold

Hvor gammel er du(anno 2006) ? Les første post :)


Dotten

Hvor gammel ble/blir du i 2006?  

512 stemmer

  1. 1. Hvor gammel ble/blir du i 2006?

    • < 14
      7
    • 14-16
      108
    • 17-18
      185
    • 19-20
      93
    • 21-22
      45
    • 23-25
      33
    • 26-30
      22
    • 31-40
      15
    • >40
      3


Anbefalte innlegg

Den forrige gikk over litt for lang tid og ble derfor stengt, så derfor oppretter vi en ny for å få kartlagt alderen her inne.

 

Det er viktig at man merker av den alderen man fyller i år 2006. Altså, fyller man f.eks. 17 ila år 2006 så er det den alderen man skal oppgi her.

 

Så når det er sagt, stem ivei :)

 

Edit: Og nei, vennligst ikke post bare for å oppgi alder, det vil bli fjernet uten varsel :)

Endret av Dotten
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vi stopper den endesløse "jeg er x antal år" postingen. Om folk er interessert i noens alder, så er det bare å trykke på brukeren. Om folk er interessert i å gi sin alder så legg den til i profilen :)

 

Videre diskusjon kan godt finne sted, men da i retning om alderen generelt er gått opp eller ned o.l. :)

 

Edit; Tydeligvis vanskelig å følge dette, fjernet samtlige innlegg a la "jer er x år gammel" "jeg fyller bursdag den...".

Endret av Dotten
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Jeg er litt overrasket over at det foreløpig ikke er en eneste som har stemt <14, det må da være noen som har forvillet seg inn her?

 

Lønner seg med < og ikke >

5371209[/snapback]

 

Er da en som har stemt det, men du skrev kanskje dette innlegget før han stemte. Tro meg, er nok av dem som er <14 :p

Lenke til kommentar

Jeg føler meg nesten gammel nå.. Fyller 21 i 2006 :) Nå tror jeg ikke den gjennomsnittlige alderen her har gått noe særlig ned. Den var rundt 18-19år da jeg og den gamle generasjonen herjet forumet. Da var jeg 18 så man gjennomsnittalderen er den samme ,men det er kun fordi det har kommet mange unge til.

 

Altså.. Det har kommet fler av alle ,men mest av drittungene :) Slik at gjennomsnittsalderen er omtrent lik

Lenke til kommentar
Jeg er litt overrasket over at det foreløpig ikke er en eneste som har stemt <14, det må da være noen som har forvillet seg inn her?

 

Lønner seg med < og ikke >

5371209[/snapback]

 

 

Ville nok vært et annet tall om vi målte mental tilstand og ikke alder ;):whistle:

 

Men tendensene kan tyde på at alderen er ørlite på vei opp for forumet, om vi ser på den forrige målingen;

https://www.diskusjon.no/index.php?act=ST&f=63&t=180132&st=

Lenke til kommentar
Jeg er litt overrasket over at det foreløpig ikke er en eneste som har stemt <14, det må da være noen som har forvillet seg inn her?

 

Lønner seg med < og ikke >

5371209[/snapback]

 

 

Ville nok vært et annet tall om vi målte mental tilstand og ikke alder ;):whistle:

 

Men tendensene kan tyde på at alderen er ørlite på vei opp for forumet, om vi ser på den forrige målingen;

https://www.diskusjon.no/index.php?act=ST&f=63&t=180132&st=

5371727[/snapback]

 

Skal vi tro at det er sånn ca. de samme som omtrent stemte i fjor? Da stiger gjennomsnittsalderen med ett år. :)

Lenke til kommentar
Jeg er litt overrasket over at det foreløpig ikke er en eneste som har stemt <14, det må da være noen som har forvillet seg inn her?

 

Lønner seg med < og ikke >

5371209[/snapback]

 

 

Ville nok vært et annet tall om vi målte mental tilstand og ikke alder ;):whistle:

 

Men tendensene kan tyde på at alderen er ørlite på vei opp for forumet, om vi ser på den forrige målingen;

https://www.diskusjon.no/index.php?act=ST&f=63&t=180132&st=

5371727[/snapback]

 

Skal vi tro at det er sånn ca. de samme som omtrent stemte i fjor? Da stiger gjennomsnittsalderen med ett år. :)

5371818[/snapback]

Hvis man ser på registereringsdato har det kommet til mange nye brukere i 2005, så det har nok også noe med alderen på disse å gjøre.

 

Det jeg gjerne tror er at antallet eldre øker på grunn av at "gamlekara" stadig er med oss. Rekruteringen i dette alderssjiktet tror jeg ikke er så veldig høy.

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...