Gå til innhold

Hjelp, sitter fast i [Insert PC-game here]-tråden


Anbefalte innlegg

Hei, jeg sitter fast i FEAR. Noen som vet hva jeg skal gjøre?

 

Har skrudd på det "rattet" litt baki der (i kjelleren), skulle jeg ikke gjort det?

 

Sitter helt fast, trenger hjelp. På forhånd takk!

 

Edit: Gjør dette om til en tråd hvor alle kan spørre om diverse spill som ikke har sin egen del på dette forumet! :)

post-53784-1136122334_thumb.jpg

Endret av H4ngm4N
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei du, yupp enig spillet er knall ....

 

Du som sitter fast, jo du skulle skru på det rattet, sjelden man får skru på noen som ødelegger for å komme videre .. he he he ... husker at veien videre var litt kronglete finne for det er liksom en rundkjøring der hvor du havner tilbake , du skal opp en stide et sted og krype videre inn et hull, hvis ikke jeg huskerfeil ... du må bare lete godt, seopp i takene etter vei videre ... :)

 

husker ikke helt hva rattet gjorde, om det slo av noe branngass,eller om den slapp ned stigen, du fårprøve skru på den, se deg rundt, så tilbake skru på den enda en gang så se deg runt hvis du ikke finner det ut :)

 

Husker jeg rotet litt der et sted jeg åsså....

 

Håper du finner det ut, for slutten er jævli bra, en twist i historien... he he he

 

 

God fornøyelse ....

Lenke til kommentar

JAAA! Fant det nå. Tusen takk. Var litt vanskelig å se at det gikk ann å gå inn dit det var, trodde ikke det var noe der, typisk, igrunn...

 

Men jeg tenkte på en ting, hva med å gjøre denne tråden om til en "Hjelp, jeg sitter fast i det og det spillet"-tråd som man kan poste i hvis man sitter fast et sted. Jeg vet det finnes en lik tråd i Half-Life-delen av forumet, men det kunne jo vært fint med en tråd for hvilket som helst spill, sånn at folk slipper å lage nye tråder hver gang. Eller hur?

Lenke til kommentar
JAAA! Fant det nå. Tusen takk. Var litt vanskelig å se at det gikk ann å gå inn dit det var, trodde ikke det var noe der, typisk, igrunn...

 

Men jeg tenkte på en ting, hva med å gjøre denne tråden om til en "Hjelp, jeg sitter fast i det og det spillet"-tråd som man kan poste i hvis man sitter fast et sted. Jeg vet det finnes en lik tråd i Half-Life-delen av forumet, men det kunne jo vært fint med en tråd for hvilket som helst spill, sånn at folk slipper å lage nye tråder hver gang. Eller hur?

5366701[/snapback]

 

 

Sleit litt med det området jeg også, men kom videre! Slutten er noe av det beste med spillet, det slutter med 100 % spenning! :w00t:

Lenke til kommentar

Hvis man ønsker si noe, eller spørre om noe spesifikt relatert til et bestemt spill, så er man velkommen til å starte en tråd om det man har på hjertet. Vi ønsker ikke en haug med store samletråder for ulike produkter på forumet, fordi det er uoversiktelig og lite brukervennlig. Håper på forståelse for dette. Tråden stenges.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...