Gå til innhold

hl2 (css) har et problem å må lukkes - hjelp!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet+56132
Noen som har funnet ut av dette? sliter veldig med det samme. Etterhvert, så nekter steam å fungere ordentlig(klarer ikke å connecte når pcn starter) er jeg ordentlig uheldig, så klikker hele pcn og jeg får ikke gjort annet enn restart..

5442339[/snapback]

Har du sjekket for virus?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
Ja.. prøvd det meste.. selv reinstall av steam og directx,(og sletta alle HL og valve filer manuelt med skikkelige slette prog..)

5442849[/snapback]

Merkelig... Har du spurt på det offisielle Steam forumet?

Lenke til kommentar

Nei ikke enda har bare titta rundt der. fikk beskjed om at jeg kunne sjekke ut hva feilmeldinga var et sted, så tenkte jeg skulle inst igjen og sjekke ut det først.. Hele HL har vært fucka hos meg-- Får for eks ikke HL2 til å kjøre helt smooth.. Det små lagger hele tiden.. Men skal installere på nytt og sjekke ut feilmeld, og så legge ut noe på forumet, så skal jeg skrive hva jeg finner ut her..

Lenke til kommentar

kan vere feil eller skadet sektor pa disken!

 

hadde samme problem for en stund siden..da hjalp det bare å feils0ke disken!

 

 

Min datamaskin-->Hardisken--->egenskaper-->verkt0y og trykk kontroller

 

og sa ma du vel restare! i oppstart vil den scanne disken for alle filene og sjekke for feil!

 

Tastaturet har klikka... æøå virker ikke

Endret av galaxee
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...