Jump to content
Sign in to follow this  
simalarion

hl2 (css) har et problem å må lukkes - hjelp!

Recommended Posts

I går begynte jeg å bli kastet ut mitt under spilling å fikk denne error posten (bildet under)

Dette har bare fortsatt, har ikke hatt lignendet problem før, noen som har forslag?

diaomond amd - 7800gtx 512 - xfi creative -

Noen som har funnet ut av dette? sliter veldig med det samme. Etterhvert, så nekter steam å fungere ordentlig(klarer ikke å connecte når pcn starter) er jeg ordentlig uheldig, så klikker hele pcn og jeg får ikke gjort annet enn restart..

Noen som har funnet ut av dette? sliter veldig med det samme. Etterhvert, så nekter steam å fungere ordentlig(klarer ikke å connecte når pcn starter) er jeg ordentlig uheldig, så klikker hele pcn og jeg får ikke gjort annet enn restart..

5442339[/snapback]

Har du sjekket for virus?

Ja.. prøvd det meste.. selv reinstall av steam og directx,(og sletta alle HL og valve filer manuelt med skikkelige slette prog..)

5442849[/snapback]

Merkelig... Har du spurt på det offisielle Steam forumet?

Nei ikke enda har bare titta rundt der. fikk beskjed om at jeg kunne sjekke ut hva feilmeldinga var et sted, så tenkte jeg skulle inst igjen og sjekke ut det først.. Hele HL har vært fucka hos meg-- Får for eks ikke HL2 til å kjøre helt smooth.. Det små lagger hele tiden.. Men skal installere på nytt og sjekke ut feilmeld, og så legge ut noe på forumet, så skal jeg skrive hva jeg finner ut her..

kan vere feil eller skadet sektor pa disken!

hadde samme problem for en stund siden..da hjalp det bare å feils0ke disken!

Min datamaskin-->Hardisken--->egenskaper-->verkt0y og trykk kontroller

og sa ma du vel restare! i oppstart vil den scanne disken for alle filene og sjekke for feil!

Tastaturet har klikka... æøå virker ikke

Edited by galaxee