Gå til innhold

Norli Magneten - driver 3


Anbefalte innlegg

Jeg så et innlegg her der det var beskrevet gode tilbud fra en butikk som hett Norli Magneten i Levanger. Det stemmer nok det, men jeg ble veldig overrasket når jeg så at de hadde "driver 3 collectors edition" til 99,- , altså der du får med spillet + en fet t-skjorte. Bor i området selv, og dette er min favoritt butikk når det gjelder dvd og spill:O) GODT NYTTÅR

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe, bor også i området deromkring, og jeg må også si at de har kjempeflotte priser på både film og spill. Kjøper massevis derifra, og har tenkt meg dit igjen nå når skola starter på om noen dager.

 

har ikke spilt Driv3r enda, men jeg har hørt mye slakt. Alas, 99kr er jo ikke så mye, spesielt når det er en collector's edition! Kanskje jeg burde prøve det ut. :)

Lenke til kommentar
Bilkjøringa er jo R*** elendig, men det er min mening. Og det er etter å ha prøvd det både på pc og konsoll.

5385435[/snapback]

 

Det er den faktiske ikke. Det er noe av det bedre og mer virkelighetsnære som er å finne i denne typen spill. Heftige kollisjoner, en ok skademodell og biler som oppfører sånn høvelig som en bil gjør.

Lenke til kommentar

Jaja, så var boksen kjøpt da. Svær boks, med T-skjorte, spillet, en bonus-DVD og en mildt sagt feit manual.

 

Skal se til å få installert spillet i løpet av dagen, og om jeg ikke liker det, har jeg jo alltids Atari T-skjorta, som jeg synes er vel verdt 99kr! :)

 

EDIT: Vel, nå har jeg prøvd spillet en liten stund. Det er lett å se at selve spillet var et hastarbeid. Mye kunne blitt gjort bedre.

Virker som om at spillutviklerne nesten glemte at de faktisk lagde et spill. De har jo vært i byene og tatt flere tusen bilder for å få byene så korrekte som mulig, de har leid inn profesjonelle skuespillere, har laget en svær promotion-film, og bruker mye dyre saker, som motion capture for å få mellomsekvensene til å se veldig bra ut.

 

Selve spillet ser ikke akkurat så alt for bra ut. Grafikken er bare OK (dog bedre enn GTA, vil jeg påstå), og den krever enormt mye!

 

Dessuten er det klart at PC-versjonen av Driv3r er en ren konsoll-porting som det er gjort mer eller mindre ingen ting med. Kontrollene er satt opp på en måte som får en til å lure på om disse folka noen gang har sett et tastatur, og måten man beveger karen kan lett bli frustrerende (for eksempel siktet, som er helt på trynet, og det at man ikke kan gå mens man står på huk).

 

Likevel må jeg si at spillet har et gedigent potensiale, og jeg kan ikke fatte hvorfor spillene har blitt så uferdige! Utvikleren har jo så sykt mye penger, og de har allerede Driver og Driver 2 - to kjempebra spill - som de har laget tidligere!

 

Begynner å lure på om Atari er litt vel streng mot utviklerne (se bare på Boiling Point og Path of Neo!).

 

Uansett, som jeg sa har spillet et kjempestort potensiale, og om man bare ser bort fra de relativt teite småting, slik som det med konsollfiseringa, kan spilelt være veldig underholdende. Jeg har nå ikke komemt over en eneste bug enda! :)

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...