_norse_ Skrevet 31. desember 2005 Skrevet 31. desember 2005 Takker og bukker for tipset! Der var den bestilt. Koster flesk, men klarer ikke vente lenger .
jegerenfisk Skrevet 1. januar 2006 Skrevet 1. januar 2006 Ble så ivrig at jeg bestillte før jeg så at det var core med hdd.. Hvordan avbestiller jeg? Finner ikke noe avbestillings fungsjon noensted.
Isbilen Skrevet 1. januar 2006 Skrevet 1. januar 2006 Er Core med HDD +tilbehrør noe verre enn en Premium-pakke? Er forsåvidt enig i at esken ikke er så fin, men
glx-rider Skrevet 1. januar 2006 Skrevet 1. januar 2006 Mangler trådløs håndkontroll, fjernkontroll ++ 1 måned gratis live.
Wooho Skrevet 1. januar 2006 Skrevet 1. januar 2006 Ble så ivrig at jeg bestillte før jeg så at det var core med hdd.. Hvordan avbestiller jeg? Finner ikke noe avbestillings fungsjon noensted. 5367386[/snapback] Det skal gå an å avbestille uten å måtte sende en e-mail til dem. Skal være en knapp som lar deg slette orderen. Bestilte noen spill fra gamezone men fant dem billigere et annet sted og da slettet jeg bare hele orderen. Gikk fint det.
Merlin Skrevet 1. januar 2006 Skrevet 1. januar 2006 Mangler trådløs håndkontroll, fjernkontroll ++ 1 måned gratis live. 5367964[/snapback] NEIDet er en måned gratis på core. Det som mangler er: Headsett (billigdritt), fjernkontroll, trådløs kontroll, og HD AV kabel, dvs muligheten til å spille X360-spillene i høyoppløselig grafikk.
glx-rider Skrevet 1. januar 2006 Skrevet 1. januar 2006 ok.. var litt rask der og glemte litt.. (rart for har jo premium selv) men trodde den en måneds greia bare var med premium jeg?? En jeg kjenner på eb-games hadde kjøpt core og han hadde visst ikke den gratis live delen..
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 1. januar 2006 Skrevet 1. januar 2006 En jeg kjenner på eb-games hadde kjøpt core og han hadde visst ikke den gratis live delen.. 5368018[/snapback] Jo det har han. Når du registrer en ny gamertag, så velger du hvilket Live abb. du skal ha, da kan du velge Live Silver med en gratis måned med Live Gold.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå