Gå til innhold

Retur av deefekt vare


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja jeg har en MP3 spiller som jeg skal sende i retur. Jeg har fått et retur nummer osv, men hvor mye porto skal jeg betale? spilleren er en Iriver H10 og den skal sendes til Fredrikstad? Er ikke helt sikker :whistle:

5363801[/snapback]

 

 

Kommer an på vekta det da, inkl boks og alt. Jeg kan ikke alle fraktkostnadene i huet :p Men du finner dem vel på posten.no

Lenke til kommentar
Ja jeg har en MP3 spiller som jeg skal sende i retur. Jeg har fått et retur nummer osv, men hvor mye porto skal jeg betale? spilleren er en Iriver H10 og den skal sendes til Fredrikstad? Er ikke helt sikker :whistle:

5363801[/snapback]

 

 

Kommer an på vekta det da, inkl boks og alt. Jeg kan ikke alle fraktkostnadene i huet :p Men du finner dem vel på posten.no

5363803[/snapback]

eg har sendt inn ein h10 før, det kosta omtrent rundt 90kr, men det finst ulike innpakningsmetoder :p

Lenke til kommentar
Det gjør de da også. hvertfall så skal de gjøre det. jeg fikk tilbake porto når jeg sendte inn mp3 spillern min hvertfall!

5369794[/snapback]

hmm, har sendt inn ein del varer med tida men har aldri fått noke tilbake :hmm: varierer det frå selskap til selskap eller er det enkelte som har det?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...