Gå til innhold

Raketter! HVOR !"¤/&%¤ er lunta?


AOe

Anbefalte innlegg

IKKE press raketten ned i eventuelle utskytningsramper. Det var noen som gjorde det på en fest jeg var, endte meg at vi måtte kaste oss i dekning fordi raketten ikke tok av, og sprengte mens den fortsatt sto i braketten. Vi snakker STOR rakett her!

5364115[/snapback]

Press den ned, og ta den opp, press den ned og ta den opp, så den har løs bane.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
R.I.P

 

Fint å ha møtt deg.  :cry:

 

Pessimist.

 

Dette var jammen moro. På det meste ble det tent på fem raketter samtidig. Disse var satt opp og tapet fast i braketter på linje. Gud hvor det lyste og smalt bak oss.. rene krigen :p

 

Gleder meg til neste nyttårsaften allerede. Kan virkelig anbefale dette. Du kjenner drønnet i hele kroppen. Helt rått!

Endret av KAS
Lenke til kommentar
Ikke gjør som meg og en kompis da.. :p

fyrte på en pakke med 20stk i en, så suste alle sammen, ja ALLE sammen rett i husveggen og under panseret på bilen.. gjett om vi var redde etterpå, vi sto jo rett ved siden av.

5364152[/snapback]

Haha :D Noe lignende skjedde ved et borettslag, men det var en da, og den velta rett mot husveggen! Alle løp unna, den velta ikke før den begynte å fly "oppover". da vart vi litt skremte;p

Men til trådstarter: Aldri raketter?? Stakkars deg. Det som er morro på nyttårsaften da :w00t:

Lenke til kommentar
Ikke gjør som meg og en kompis da.. :p

fyrte på en pakke med 20stk i en, så suste alle sammen, ja ALLE sammen rett i husveggen og under panseret på bilen.. gjett om vi var redde etterpå, vi sto jo rett ved siden av.

5364152[/snapback]

Haha :D Noe lignende skjedde ved et borettslag, men det var en da, og den velta rett mot husveggen! Alle løp unna, den velta ikke før den begynte å fly "oppover". da vart vi litt skremte;p

Men til trådstarter: Aldri raketter?? Stakkars deg. Det som er morro på nyttårsaften da :w00t:

5365505[/snapback]

Hehe, skulle sett da kameraten min kjøpt super rakettpakke. Rakketene kom i et papp rør formet som en rakett :p Så gikk han ut på den den lokale utskytningsplassen, les: Fotballbanen. Hadde på forhånd mekket til en lunte på "eska", som sikkert var 1m*0,3m. Alle forsvant av banen :!:

 

Mindre oppstyr ble det ikke når "raketten" veltet mot et rekkehus :D Fyfaen vi lo, mens alle voksne fikke panikk! :devil:

 

Etter fem minutt var moroa over, og vi ble lite populære den kvelden :cool:

Lenke til kommentar
postkasser kan brukes til så mangt ;)

5365555[/snapback]

 

Ondskap. Har aldri opplevd å få sprengt postkassa mi, men jeg har et par i reserve i tilfelle noen skulle falle for fristelsen til å gjøre noe med den utover vanlige rammer. Det stod forresten i gårsdagens lokalavis om en som hadde fått postkassa si sprengt, så den slags er tydelig interessant for pressen. If you blow it, it's both history and news.

Endret av KAS
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...