Gå til innhold

Problemer med ustabil Xbox Live


PeeJay

Anbefalte innlegg

Jeg får ikke Xbox live til å fungere 100%. Det ser ut til at hver gang jeg spiller, får jeg spilt litt (noen minutter) før oppkoblingen streiker. Xbox live marketplace o.l. fungerer helt fint.

 

For eksempel kan jeg starte PGR3, velge Online career, gjerne kjøre et løp eller to, men plutselig vil den ikke koble seg til flere matcher. Til slutt får jeg en feilmelding og deretter logges jeg av Xbox live. Har forwardet porter 88/3074 til Xbox og får bare tomler opp når jeg kjører nettverksdiagnosen i Dashboard.

 

Noen som har opplevd det samme?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg får ikke Xbox live til å fungere 100%. Det ser ut til at hver gang jeg spiller, får jeg spilt litt (noen minutter) før oppkoblingen streiker. Xbox live marketplace o.l. fungerer helt fint.

 

For eksempel kan jeg starte PGR3, velge Online career, gjerne kjøre et løp eller to, men plutselig vil den ikke koble seg til flere matcher. Til slutt får jeg en feilmelding og deretter logges jeg av Xbox live. Har forwardet porter 88/3074 til Xbox og får bare tomler opp når jeg kjører nettverksdiagnosen i Dashboard.

 

Noen som har opplevd det samme?

5362419[/snapback]

 

 

Har du prøvd å koble xboxen direkte til modemet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...