Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Musepekeren går plustelig opp til venstre gjørne


Anbefalte innlegg

Når jeg er på maskinen, går plutselig musepekeren veldig fort opp til venstre gjørne av skjermen. Det skjer veldig fort. Det er ikke feil med musen. Hadde det problemet på den forrige musen og. Men det skjer bare avogtil. En dag kan det ikke skje, mens en annen dag skjer dette. Hva kan dette være? noen som han aning?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest mafister

Har mest med cs å gjøre, når den loader(bytter map) så skjer det, og når du blir skutt så tror jeg det skjer.

 

Opplever det iaf hele tiden, når jeg ikke klarer å holde meg unna forumet i mellomtiden når jeg er dau(gjelder seff bare i public, i pcw følger jeg med om jeg er dau eller ei)

Lenke til kommentar

Det er en bug i tidligere versjoner av MX1000-mottakeren som gjør dette. Det gjelder kun USB, så om man bruker PS/2->USB-adaptret får man ikke disse problemene. Man har, dersom det er under 2 år siden man kjøpte den, mulighet for å levere den tilbake og få ny.

Lenke til kommentar
Det er en bug i tidligere versjoner av MX1000-mottakeren som gjør dette. Det gjelder kun USB, så om man bruker PS/2->USB-adaptret får man ikke disse problemene. Man har, dersom det er under 2 år siden man kjøpte den, mulighet for å levere den tilbake og få ny.

5368422[/snapback]

 

Hmm, interessant. Tror jeg skal se etter en viss kvitering jeg da.. :)

 

Det er sannsynligvis musematta/undetlaget. Hvis det er forskjellige farger som musa ikke liker vil den noen ganger takle dette som en utrolig rask forflyttning.

Mitt råd er altså å prøve å skifte underlag.

5368843[/snapback]

 

Jeg har prøvd masse forskjellige underlag, men det skjer uansett. Er vel som han sa over her, bug med USB'n :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...