Gå til innhold

A8N SLI Drivere


Wubbable

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg går på XP_32 (32 bits)...

Da er det 2 mapper. PataRaid og SataRaid..

 

Jeg prøvde sataraid, extractet filene til en diskett (som programmet sa at jeg skulle gjøre). Så bootet jeg fra disketten, men da sto det at noe manglet...

 

Hva i allverden er galt denne gangen?

 

 

Jeg går ut ifra at det er disse driverene som skal lastes ned:

 

NVIDIA chipset drivers disk for Windows 2000, Windows XP/2003 32bit and Windows XP/2003 64bit.

version 6.65

Endret av Vigilant
Lenke til kommentar

Ja det er altså det midterste alternativet i din første post "Nforce 4 for AMD" du skal velge, og valget vil føre deg dit Managhead har linket til. Dette er da en kjørbar fil som innstallerer seg når du dobbelklikker den.

 

Det andre du holder på med på disketter er Raid drivere for henholdsvis IDE og SATA disker, og de skal du IKKE innstallere. Eneste gange du vil trenge det er dersom du skal innstallere Windows på et nytt raid. Da trenger man dette på diskett for at Windows skal finne raidet.

Lenke til kommentar
Vigilant Postet i dag, 14:26

  OK, men jeg har et recovry console som gjør hele reinstalleringsjobben av windows hvis jeg skulle trenge det 

Ja riktig, NF4 har uansett native sata controller, så man trenger ikke drivere uansett for vanlig innstallasjon på sata. Skulle du en gang i tiden ønske å sette opp et raid, må du uansett belage deg på å gjøre det fra grunnen av. Ettersom den recovery saken, Ghost eller hva du bruker ikke har raid drivere.

 

Men da er du oppe å kjører med nyeste chipset drivere nå i alle fall :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...