Gå til innhold

Forskjellige problem med Windows 2000


Gjest Slettet+987123897

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+987123897

Hei, jeg har forskjellige problem med min 4 år gamle Windows 2000 maskin.

''Innmaten'' er:

80GB harddisk

718MB SD-RAM

Intel Pentium 4 2,0GHZ

Nvidia G-Force 3 ti 200

++

 

Problemene begynte litt før julaften, jeg logget inn og merket at jeg hadde engelsk tastatur, så jeg prøvde å skifte det tilbake til norsk. Her kommer første problem:

Det går automatisk tilbake til engelsk tastatur, selv om jeg skiftet til norsk, jeg prøvde omtrent 10 ganger, men ingen forskjell. Jeg merket også at skrivebordet mitt ikke hadde like mange ikoner og at noen program ikke ville starte.

 

Etter noen dager begynte internetten å klikke. Jeg kunne ikke bruke Opera/IE/Firefox i det hele tatt, ingen av dem fungerte, men det viste seg at det bare var browserene som hadde klikket, for jeg kunne spille WoW uten noe problemer i det hele tatt.

Litt senere på dagen så jeg ned på oppgavelinjen, der var ikke Avast! eller ZoneAlarm ikonene, så jeg prøvde å starte dem, ZA fikk jeg error med, Avast! fikk jeg ikke skikkelig til det heller.

Så nå sitter jeg her uten Brannmur eller antivirusprogram på en data som ikke har internett ( denne har, men denne er ikke min) uten å vite en døyt av problemet.

 

Kan det vere en sammenheng mellom problemene? Virus eller noe?

 

Vimsi

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+987123897

Jeg skal prøve å avinstallere ZA og Avast! og legge de inn igjen. Til spyware har jeg Spybot SD og Ad-Aware. Disse kjørte jeg i går, Spybot SD fann ikke noen programmer, Ad-Aware hadde også ingen kritiske programmer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...