Gå til innhold

Samletråd for Lian Li Kabinetter - Styling & Mods


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Regnbuer er aldri fint inni et kabinett, syns jeg! Fint kabinett zeLL ;) Bare lurte på hvor modden var jeg og;p

 

Som jeg har sagt før, så er det bedre med en samletråd for alle mods, ikke en for hvert merke. Spm: Går det ann, å flytte over innlegg fra en annen tråd til denne f.eks? OG kalle denne Et eller anna: Post din mod her! elns. :) Forslag fra meg.

 

Øyvind

Lenke til kommentar
Regnbue er aldri fint, men mange kabinetter som ser ut som en regnbue..

Raidmax feks..

 

Men nå har jo jeg laget en tråd for alle mods da..

Det store casemodgaleriet..

5406954[/snapback]

Åjapp, beklager. Hadde glemt det=)

 

Raidmax ja.. har jeg.. :blush: har blåe katoder og blå vifter, kobla ut det røde lyset foran, var mer orange enn rødt. Så det er egentlig ganske så bra med farger og sånt, bare plasten foran.... :no:

Lenke til kommentar
Regnbue er aldri fint, men mange kabinetter som ser ut som en regnbue..

Raidmax feks..

 

Men nå har jo jeg laget en tråd for alle mods da..

Det store casemodgaleriet..

5406954[/snapback]

Åjapp, beklager. Hadde glemt det=)

 

Raidmax ja.. har jeg.. :blush: har blåe katoder og blå vifter, kobla ut det røde lyset foran, var mer orange enn rødt. Så det er egentlig ganske så bra med farger og sånt, bare plasten foran.... :no:

5406979[/snapback]

Du har iallefall gjort noe med det da.. :thumbup:

Mange kabinetter med vifter i 7 forskjellige farger..

 

Folk "pynter" jo kabinettete sine med en led vifte i rød, en katode i blå en annen i grønnt, og masse forskjellige lys, ikke pent..!

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...