Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Nextgentel, ruterutsending og kanselering!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå spiller det ingen rolle lengre, fikk mail med pakkesporing i morges. Men, fikk også en mail 1 time senere med kanselering av ordre :wallbash: ! Har da ventet siden 28. november for å få kanselering 3 dager før instalasjon!

Etter 1 time i telefonen kom de fram til at det mest sansynlig var en feil, begått av nextgentel, som hadde ført til dette. Men, nå skal vist nok ny dato komme. På mitt spørsmål om jeg kunne forvente at den ble lagt inn før påske fikk jeg til svar: "Litt før påske skal vi nok klare det!" :scared:

 

Tanken min var nå å ta det opp med noen som sitter litt over disse UBRUKELIG kundeservice folkene, men finner ingen mailadresser. Er det noe som har mail/telefonnummer til folk høyere oppe hadde det vært flott om dere sendte det i en PM til meg(eller poster det her)!

Lenke til kommentar
Nå spiller det ingen rolle lengre, fikk mail med pakkesporing i morges. Men, fikk også en mail 1 time senere med kanselering av ordre :wallbash: ! Har da ventet siden 28. november for å få kanselering 3 dager før instalasjon!

Etter 1 time i telefonen kom de fram til at det mest sansynlig var en feil, begått av nextgentel, som hadde ført til dette. Men, nå skal vist nok ny dato komme. På mitt spørsmål om jeg kunne forvente at den ble lagt inn før påske fikk jeg til svar: "Litt før påske skal vi nok klare det!" :scared:

 

Tanken min var nå å ta det opp med noen som sitter litt over disse UBRUKELIG kundeservice folkene, men finner ingen mailadresser. Er det noe som har mail/telefonnummer til folk høyere oppe hadde det vært flott om dere sendte det i en PM til meg(eller poster det her)!

5371796[/snapback]

 

Synnes du får en helt utmerket service jeg fra nextgentel sin side, du kan da virkelig ikke forvente deg noe bedre fra norges verste kundeservice.

Lenke til kommentar
Dessuten er det vanlig at de gir deg en dato for levering, men at denne forskyves med ca en uke både to og flere ganger før linjen endelig blir levert. Det skjedde meg og to andre jeg kjenner.

5381280[/snapback]

 

Skjedde meg også. Ventet i 2 mnd før jeg fikk linje. Kundeservicen suger rett og slett. Og ikke bare det,men ringer du kundeservice så må du betale 13,50kr per minutt. Og du sitter fort en times tid i telefonen....det er for dårlig :thumbdown:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...