Gå til innhold

XBox 360 Premium harddisken


DarkFame

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

stemmer det som er sagt her at en del av plassen er holdt av til diverse, og det som er der når man får den tar vel kanskje en gig eller noe, + at disker er aldri like store i praksis som det står på dem. samme greia som med data regner jeg med, en 160GB disk har 150GB eller noe som man faktisk kan bruke.

Endret av 2mass
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Det er vel noen som sier at den lager en orginal Xbox-partisjon også (den orginale harddisken var på 8GB, så at det er igjen en 12-13GB stemmer jo bra), for å kunne emulere Xbox spill. Trolig en kombinasjon av det, og å sette av noe til swap.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Vi har alt det der på den europeiske maskinen også. Hexic er fullspill på den, og er et slags puzzlespill.

Har også noen dårlige videoer fra noe snowboard greier, og en adidas reklame (slettet alt av det), haugevis av gamer pictures og themes, samt en del mp3 som jeg også slettet.

 

Det jeg lurer på er hvordan skifter jeg "theme" ? Jeg fikk en forklaring her inne en gang, men det var jo umulig å gjøre det.

Lenke til kommentar
Vi har alt det der på den europeiske maskinen også. Hexic er fullspill på den, og er et slags puzzlespill.

Har også noen dårlige videoer fra noe snowboard greier, og en adidas reklame (slettet alt av det), haugevis av gamer pictures og themes, samt en del mp3 som jeg også slettet.

 

Det jeg lurer på er hvordan skifter jeg "theme" ? Jeg fikk en forklaring her inne en gang, men det var jo umulig å gjøre det.

5870356[/snapback]

 

Ligger vel inne på "Personal Settings" ;)

Lenke til kommentar

Det trodde jeg også, men jeg føler meg ganske retard siden jeg ikke klarer å finne det. Skulle nesten tro at det ikke fantes på min maskin. Jeg har sjekket alt med gamertag, personalsettings, gått igjennom instillinger fra begynnelsen osv, men finner ikke ut hvor jeg skifter theme. Egentlig burde jeg ikke ha problemer med å finne ut slikt, men jo jeg må ærlig innrømme at jeg ikke klarer finne det noen plass. Derimot på filbehandlingen så finner jeg mange theme som er preinstallerte, men derfra går det ikke å velge themet jeg vil bruke.

Lenke til kommentar

Enklest å gå inn fra 'mini-dashboardet' via xbox knappen og det skal ligge uner personal settings som Mala sa.

 

Jeg kjøpte en såkalt 'bundle' hvor alt til en premium maskin var bundla med til en core. Jeg ser jeg har Hexic men ikke musikken og videoene. Finner bare de jeg har lasta ned. Skulle likt å sett hvordan det var inne hos MS.

Lenke til kommentar
Men hvordan kan du miste så enormt mye når Memory Cardet bare inneholder 64 mb, og ikke mister en drit!! Da antar jeg vel at de 7-8 tilhører Live!. Spør du meg er det helt vilt.

5871934[/snapback]

 

En stor del av dette er øremerket musikk.

Hvis du ripper musikk-cd'er, vil du se at dette ikke går utover ledig plass på harddisken din.

Lenke til kommentar

For å si det sånn, så er en del av harddisken holdt av til oppdateringer, spilling og til lagring i spillene.

 

Jeg fant faktisk ut hvordan jeg skifter theme nå. Ser at jeg har fått svar her etterpå og jeg takker for det, og det var rett slik som dere sa. Men jeg klarte faktisk å finne det ut ved en tilfeldighet selv igår. Jeg skulle logge ut meg selv, slik at dama kunne logge seg inn, og da trykket jeg på xbox knappen, og da fikk jeg jo en personal settings der også, og der fant jeg dem :D

 

Så nå har dama Kameo theme, og jeg har carbo hehe.

 

Det var faktisk en del themes inne på harddisken fra begynnelsen. Kameo, Gun, EA, Halo, Carbo, Ice et eller annet, Project gotham racing, Top spin 2 og noen til.

Endret av Eddie81
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...