Gå til innhold

overklokking av opteron 144 med fasekjøling


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis den kunne ligge på 30/31 så ha du ikke coldbug nei..

 

Den runde tingen du snakker om, det er evap? den som blir kald... Den skal være innenfor isoleringen, slik at luft ikke kommer i kontakt med den når den er festet på hovedkortet. Er ikke helt sikker på hvordan festehodet ser ut (Vapo LS du har right?), men har du satt inn varmeelementene og skrudd de på?

Lenke til kommentar

ja. . . mener du inni den svarte store dingsen? ja, der var det noe som krøllet seg bortover, og det sto i manualen at jeg skulle sette den fast, men den og nesten alle andre ting var allerede festet :D

 

unnskyld at jeg kaller alle tingene for dingser og ting, men jeg husker ikke hva de het :p

 

edit:

ja, det er lighspeed ;)

 

edit2:

ja, det er evap som ligger en millimeter utenfor isoporen. . .

Endret av Guggelibu
Lenke til kommentar

nei, jeg brukte brunteip :p

 

 

edit:

den svarte store tingen som evap og isopor skal være i var ferdig med den varme-tingen ferdig i. . . trengte bare å sette i isopor og evap. . .

 

edit2:

i det første bildet, er det de tynne "stengene" som er inni som er varme-tingen(spreder?) du snakket om? den var ferdig sånn, og det ser ut som på det siste bildet ditt nå ;)

Endret av Guggelibu
Lenke til kommentar

Kondens = vann

 

Dannes ved at fuktighet i lufta kjøles ned og kondenserer da og blir små vanndråper...

 

Har du ikke brukt alt det som Erik brukte til å preparere hk med i testen? Plata på baksiden, og så ser det ut til at det ligger en neopren plate rundt sokkelen, som ikke er nevnt noen ting om. Har du denne?

Endret av ManagHead
Lenke til kommentar
Kondens = vann

 

Dannes ved at fuktighet i lufta kjøles ned og kondenserer da og blir små vanndråper...

 

Har du ikke brukt alt det som Erik brukte til å preparere hk med i testen? Plata på baksiden, og så ser det ut til at det ligger en neopren plate rundt sokkelen, som ikke er nevnt noen ting om. Har du denne?

5360793[/snapback]

har du bilde av neoprenplaten? den tror jeg ikke at jeg fikk med i pakken min, ihvertfall :hm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...