Gå til innhold

Kjedelig problem i BF2


Anbefalte innlegg

Sorry dårlig emnetittel.

 

Har kjøpt meg ny harddisk og installert windows på denne. Har også kjøpt Special Forces og ønsker å installere dette, men installasjonen finner ikke det orginale BF2. Har rotet vekk coveret, så finnes det noen måte at windows finner BF2 igjen? Noen reg-filer eller noe?

 

 

UPDATE : fant cdkeyen, men det hadde vært interessant med en forklaring på hvordan? :)

Endret av monzilla
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, det var det jeg hadde mistanke om. Fant først ikke CD-keyen, trodde jeg var litt fucked, men jeg fant den tilslutt.

 

Men sånn til neste gang det eventuelt måtte hende, kan tenke meg at problemstillingen er aktuell for svært mange. Finnes det en reg-key man kan kjøre slik at windows finner spillet (evt andre aplikasjoner) uten at man må reinstallere?

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

poster her siden topicen passet så bra.

 

Har begynnt med VOIP men BF2 er jo helt mongo programert. Jeg har X-Fi Fatal1ty FPS. Jeg bruker stasjonen forand som fulgte med kortet og plugge inn micen med, i lyd driveren sjekker jeg at jeg har på MIC2 som er utgangen sånn jeg får kontakt. Tester dette i windows å det funker perfekt.

 

Men så for jeg logger meg inn i Bf2 så tar spillet og velger vekk innstillingen min og setter den på standars mic utgangen som ikke er i bruk. Med andre ord jeg kan ikke bruke voip..

 

Jeg må taske meg ut inn i windows, rette på dette i lyd driveren å gå inn i spillet igjen. Vær gang. Det er utrolig slitsomt.. Noen som veit hva jeg kan gjøre for og komme meg over dette problemet? Synes micen blir bedre når jeg bruker stasjonen forand.. derfor vil jeg ha den..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...