Gå til innhold

Mage trenger gull


Anbefalte innlegg

hei!

 

Jeg levler nå min 35 mage, og er kun 5 levler unna mount som dere skjønner.

Jeg har bare 20G, jeg startet sånn smått og spare på level 30 men klarer alikevel ikke unngå fine kjøp på ah med sparegrisen min..

Jeg har lest AoE-Grinding guiden på forumet @ wow-europe.com men den hjalp ikke noe særlig, i.o.m at Balnazzar er full av tardally blir jeg drept minst 10 ganger pr gull jeg klarer å skrape inn cirka.

Grunn ? Fordi alle stedene jeg grinder er contested, ikke rart men slik er det. Derfor trenger jeg et par luretriks :)

Har også lest den guiden til han karn på forumet her der han sier man må lage seg en kar som man har i orgrimmar osv tar vare på pengene osv osv.

Det har jeg gjort, men i.o.m at han også står for salg/kjøp på ah går veldig mye penger der.

 

Igår kjørte jeg SM Library og Cathedral 4 ganger og klarte å skrape inn 5G på det.

Har enda ikke fått solgt alt møkka jeg fikk loota der, så jeg vil si en 10G.

Så dere vet det, måten jeg skraper sammen spenn på nå er SM. Faktisk nesten det eneste stedet...

 

- Håper på snabbt hjelp:)

Godt nyttår!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har akkurat kjøpt meg mount selv, og fra lvl 38 - 40 grindet jeg i badlands, i tillegg gjorde jeg noen quests for å få litt variasjon. Fikk et blått drop i Badlands som jeg solgte for 10 g, i tillegg til å selge diverse steiner som rock elemtalsene dropper hele tiden. Skinnet også ulver og sånn i Badlands. 10 heavy leather = 69 s buyout = masse penger :)

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...