Gå til innhold

Fjernkontroll til PC


Anbefalte innlegg

Jeg ønsker er en fjernkontroll til PC, har Logitech surround høytalere og det meste annet er fra Logitech, men fjernkontrollen trenger nødvendigvis ikke å være det. Jeg ønsker egentlig bare å styre volum og skifte sang på winamp, og så vil jeg kunne bruke den på DVDspilleren på PCn.... Og selvfølgelig ønsker jeg den billigst mulig, men er det med en LCD skjerm som viser hvilken sang som spilles, betaler jeg litt ekstra selvfølgelig. Har dere noen tips?

Har sjekket Logitech, men vet ikke så mye om andre leverandører...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det noen som vet om noen med LCD-skjerm som viser hvilken sang som blir spilt akkurat nå...

 

Vet numberpad-en til Logitech tastaturet skal vise dette...men ønsker egentlig bare en kontroll...

5366093[/snapback]

 

iMon VFD. kombinert fjernkontroll og VFD display er kanskje i rett gate?

Endret av crusade
Lenke til kommentar
Er det noen som vet om noen med LCD-skjerm som viser hvilken sang som blir spilt akkurat nå...

 

Vet numberpad-en til Logitech tastaturet skal vise dette...men ønsker egentlig bare en kontroll...

5366093[/snapback]

 

iMon VFD. kombinert fjernkontroll og VFD display som kan viser alt av info du ønsker.:)

5374113[/snapback]

 

 

Hmmm..nå begynner det å nærme seg...det er absolutt et alternativ...men problemet er om jeg klarer å se hva det står på den lille skjermen som skal kobles i PCn fra flere meters avstand....

 

Setter pris på flere forslag...men takker for de som er kommer:D

Lenke til kommentar
Har dette displayet selv og kan si at det er ikke vanskelig å se hva som står av info flere meter unna. Fjernkontrollen fungerer også veldig bra:)

5381649[/snapback]

 

Hmmm...høres kjempebra ut!

 

Er det heteste alternativet for øyeblikket...

 

MEN:D...må innrømme at jeg synes det er merkelig at det ikke finnes noen kontroll med LCD skjerm som viser hva som skjer...

Skulle ikke være sååå vanskelig...?!

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Har dette displayet selv og kan si at det er ikke vanskelig å se hva som står av info flere meter unna. Fjernkontrollen fungerer også veldig bra:)

5381649[/snapback]

 

Hmmm...høres kjempebra ut!

 

Er det heteste alternativet for øyeblikket...

 

MEN:D...må innrømme at jeg synes det er merkelig at det ikke finnes noen kontroll med LCD skjerm som viser hva som skjer...

Skulle ikke være sååå vanskelig...?!

5381665[/snapback]

 

Nevo SL

 

Fjernkontroll med LCD, full styring av alt du måtte ønske. Eller du kan kjøpe ein PDA med trådløst nettverk og IR sender. Billigere det.:) F.eks. Dell Axim x50 og så bruke Netremote fra produsenten av girder (husker ikkje navnet no i farten)

 

http://www.avshop.no/catalog/product_info....products_id=571

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...