Gå til innhold

ASUS A8N : PC restarter uten grunn


Teodor1979

Anbefalte innlegg

Har akkurat skaffet meg et ASUS A8N SLI Premium. Har installert windows og alle programmer & spill.

 

Har skjedd 2 ganger nå at maskinen plutselig har tatt en restart helt av seg selv. Har sittet i windows eller mozilla de to gangene dette har skjedd så noe temperaturproblem skal det vel ikke være. (Har spilt både FEAR og FARCRY uten problemer)

Maskinen ser ut som dette:

 

AMD SAN DIEGO 4000+

4X512 PQI TURBO DDR (2-2-2-5)

EVGA GF 7800GT CO

 

BIOS er rev. 1008 på HK.

 

På forhånd takk for tips!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde et lignende problem med mitt a8n-sli og pov 7800gt. Problemet viste seg å ligge i driverne til skjermkortet. Husker ikke helt hvilken versjon jeg endte opp med (sitter på en annen maskin nå), men jeg lurer på om det var 81.88?

 

Er jo et forsøk verdt ihvertfall. Utrolig irriterende når ting ikke fungerer :)

 

Edit: Hvilken strømforsyning har du?

Endret av Joachim Murat
Lenke til kommentar
Hadde et lignende problem med mitt a8n-sli og pov 7800gt. Problemet viste seg å ligge i  driverne til skjermkortet. Husker ikke helt hvilken versjon jeg endte opp med (sitter på en annen maskin nå), men jeg lurer på om det var 81.88?

 

Er jo et forsøk verdt ihvertfall. Utrolig irriterende når ting ikke fungerer  :)

 

Edit: Hvilken strømforsyning har du?

5358970[/snapback]

 

 

Hei og takk for raskt svar :) Jeg bruker 81.98 driverne nå så det er jo mulig at disse kødder d til.

 

Jeg har en ANTEC 450w psu, men har i tankene å skifte den ut med en Hiper 580w. Har slått meg at ANTEC'en kanskje ikke strekker helt til

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...