Raugen 4 Report post Posted December 30, 2005 Jeg har sett det på noen bilder, men klare ikke å finne sånne "lykt-masker" som på det bilde her av en Polo. Er det noen som vet hvor jeg kan få kjøpt sånne? Quote Share this post Link to post
Pain193 0 Report post Posted January 2, 2006 Hei! Kan disse brukes? - Pain193. Quote Share this post Link to post
Raugen 4 Report post Posted January 4, 2006 Hei! Kan disse brukes? - Pain193. 5373836[/snapback] takk for tipset, visste ikke om den nettbutikken. Det kan nok brukes ja, men 1500kr var litt i overkant for en bit plast Quote Share this post Link to post
Kjeksen 1 Report post Posted January 5, 2006 lag dem selv da..glassfiber.. Quote Share this post Link to post
exs 0 Report post Posted January 5, 2006 1500k er egentlig en helt vanlig pris for slike produkter styling er en generel dyr affære Quote Share this post Link to post
Marvil 6 Report post Posted January 6, 2006 Syns egentlig bilen er mye penere uten disse maskene. Evt kan du kjøpe lykter som har separate strålekastere, dem ser bedre ut en disse maskene.. Quote Share this post Link to post
Raugen 4 Report post Posted January 6, 2006 Syns egentlig bilen er mye penere uten disse maskene.Evt kan du kjøpe lykter som har separate strålekastere, dem ser bedre ut en disse maskene.. 5392706[/snapback] Har en sort bil, og tenkte kanskje det så bra ut med sorte masker, men det er ikke noe å gamble på for 1500kr.. Vurderer å kjøpe et sett angeleyes.. det koster jo bare 5-600kr mer Quote Share this post Link to post
Marvil 6 Report post Posted January 7, 2006 Sant nok. Kjøp sorte i såfall, det gjør seg bra på svarte biler.. Quote Share this post Link to post
Magnum p.i. 64 Report post Posted January 7, 2006 De kommer vel ulakkert gjør de ikke? Personlig syns jeg ingen biler kler Zorro maske, men.. Quote Share this post Link to post
Marvil 6 Report post Posted January 7, 2006 Tenkte på sorte angel-eyes jeg da.. Slike.. Quote Share this post Link to post
Raugen 4 Report post Posted January 9, 2006 Tenkte på sorte angel-eyes jeg da.. stemmer bra.. så Autospar har slike til rundt 2500. Det er vel kanskje et noe begrenset bruktmarked for sånnt.. ? Quote Share this post Link to post
Marvil 6 Report post Posted January 10, 2006 Tenkte på sorte angel-eyes jeg da.. stemmer bra.. så Autospar har slike til rundt 2500. Det er vel kanskje et noe begrenset bruktmarked for sånnt.. ? 5412733[/snapback] Skal vel være heldig om du finner noe brukt.. Jeg kjøpte mine hos Autospar, og er fornøyd sålangt vertfall med den prisen.. Quote Share this post Link to post