Gå til innhold

Nye rykter på nettet (Multi)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om Revolution er ferdig no alt, er dette godt nytt. Dette vil gi god tid til å masseprodusere enheten, og forhåpentlegvis auke sannsynet for ein tidleg utgivelse også i Europa.

 

Nå vil ryktene ha det til at London også blir åstedet for GTA 4, og at dette får navnet Grand Theft Auto: London.

Så eit eventuelt GTA: London vil vere GTA4. I så fall er eg litt skuffa. Eg hadde håpt at GTA4 ville bli noko heilt nytt, og ikkje bare ein "remake" av eit tidlegare spel. Men men, det er vel litt tidleg å dømme spelet før vi i det heile tatt har fått det bekrefta.

Lenke til kommentar

Om det er fakta at GTA 4 utspiller seg i London så ja, hva kan man si? Blir vel GTA som vi kjenner det, bare med den forskjellen at det foregår i en kjent by og ikke en fiksjonell plass.

 

Egentlig begynner jeg å bli litt smålei av GTA nå. Føler det er mer av det samme i alle spillene etter GTA3. Stor by, masse kjøring og meninsløs dreping. Hadde de i det minste klart å lage en preg slik som "Mafia" gjorde, da følte du i det minste at du gjorde noe av en grunn.

Lenke til kommentar

GTA Vice City var definitivt det beste.. eller ER det beste. Er lei San Andreas, det finnes et hav av muligheter, men hvem vil vel gå rundot å samle hestesko eller spille på Arcade-maskin??

 

Tittelen på mitt neste (drømmeGTA) GTA spill: Grand Theft Auto Drammen og omegn.,. Eller kanskje bare Sydney, bare det er på et eksotisk sted som Miami

Lenke til kommentar

Jeg har gått med et personlig ønske helt siden jeg fikk GTA: San Andreas: Utvikle GTA 4 i en fet by til Playstation 3 hvor dere prøver ut nye måter å lage spill på (snakker om hvordan spillet er bygget opp, hva man som spiller skal gjøre osv.). Er dette vellykket - fortsett med det. Hvis ikke lager dere GTA: Vice City Makeover for Playstation 3 -- et spill som er identisk med PS2-utgaven, men med bugfikser, oppgradert grafikk og generelt en skikkelig finpuss som ville være verdt pengene. Det hadde vært noe det, fordi San Andreas var en enorm skuffelse for meg.

 

Lenge leve Vice City og det herlige 80-tallet! :w00t:

Lenke til kommentar

Drømmen min haddde vert GTa: Kvam som er hjemplassen min, og alle personer som er på ekte hadde vert i spillet, og mange andre og da, og så kunne du Spawne folk som du kjende :p

og selfølgelig gå rundt over alt og inn i alle hus som er her, det hadde vert helt rått

 

Men Gta London blir vel bra det, siden det er en ekte by osv, men London er ikke noe tøff by, masse ræl , ingen høye bygninger omtrent og masse stress som er kjedeli, hadde vert bedre med GTA San fransisco eller noe, eller GTA New York

Lenke til kommentar

Det er to helt forskjellige scenarioer. Xbox er kult, hipp og hadde en stor brukermasse fra før av. Xbox 360 måtte bare bli en suksess.

 

Nintendo har tapt seg. GameCuben kom midt i mellom PS2 og Xbox, men spillene ligger på lavere nivå. Etter min mening er det alt for få "voksne" spill som er blitt konvertert til alle formatene. Nei, jeg kan ikke komme med eksempler.

 

Men den nye til Nintendo, den ser svært lovende ut. Designen er god. Maskinvaren kan se god ut, men blir nok noe svakere enn PS3 og Xbox sin - igjen. (Men det er ikke så farlig, eller hva?) Men den har bakoverstøtte som ser veldig lovende ut. Retro er in.

 

Mener bare at Nintendo ikke bør forvente seg for mye og heller se litt realistisk på det. Å ha et lager ved åpning er bare en god idé. Maskinene vil bli solgt uansett, tror jeg.

Endret av MRN
Lenke til kommentar

altså GTA london. det kommer sikkert til å suge skikkelig.. tenk; venstre kjøring. fish and chips, den jævla irriterende dialekten osv osv. kommer til å dra like mye på ræva som Getaway Black monday. det sugde det kara! HUFF!

 

edit: leif

 

 

edit2: GTA USA hadde vært kult.... forminske en del,men fortsatt ha store deler inntakt. samme landskap med fjell,sjø,by,og endeløse sletter. det hadde vært sjef.

Endret av mg_martin
Lenke til kommentar

Lenge leve Vice City og det herlige 80-tallet!  :w00t:

5364712[/snapback]

Sier en som er født i 1988 :p

 

hadde vert bedre med GTA San fransisco eller noe, eller GTA New York

5365224[/snapback]

*kremt*GTA: San Andreas*kremt*. I tillegg er vel Liberty City inspirert av New York.

5366395[/snapback]

Er det bare jeg som syns at Liberty City ligner mer på Chicago? Fikk ikke NY følelsen i det hele tatt, jeg. (Unntatt Chinatown).

 

Blir egentlig litt skuffet hvis GTA 4 skal oppholde seg i London. Spilte litt The Getaway og London er ikke den beste byen å hoste et slikt spill i. Men jeg skal ikke dunke hodet i veggen før jeg får litt info fra R*.

Lenke til kommentar
altså GTA london. det kommer sikkert til å suge skikkelig.. tenk; venstre kjøring. fish and chips, den jævla irriterende dialekten osv osv. kommer til å dra like mye på ræva som Getaway Black monday. det sugde det kara! HUFF!

 

edit: leif

 

 

edit2: GTA USA hadde vært kult.... forminske en del,men fortsatt ha store deler inntakt. samme landskap med fjell,sjø,by,og endeløse sletter. det hadde vært sjef.

5367551[/snapback]

 

edit2=Jepp.

Vært kult om dem adda litt snø her å der+ litt snowmobiles og diverse godsaker :)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...