Gå til innhold

Spillverket.no: Feilplassert grafikk ved bruk av Adblock i FF


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Firefox 1.5

Adblock Plus 0.5.10 ← Der har vi svaret, kanskje? :p

 

Edit:

 

Det kan jo egentlig ha noe med at jeg har adblocka hele iframe-elementet, og ikke bare selve annonsebildet. Hos deg tar det jo fremdeles plass på skjermen, mens hos meg har den fjernet alt som var der og flyttet siden et hakk opp, men grafikken har ikke fulgt med. Men egentlig kunne det vel kanskje vært en idé om grafikken var plassert med relative verdier og ikke absolutte?

Endret av Dommedagsprofet
Lenke til kommentar
Det er vel heller lite trolig at en nettside som lever av annonser vil legge opp siden slik at den skal se penest ut med annonseblokkerende software?

5357383[/snapback]

Som regel er ikke det nødvendig, gamer.no er unntak...

 

Alltid morro å se folk klager på nettsider når de bruker blokkeringsprogrammer.

5357590[/snapback]

Forklar...

 

Er dette seriøst?

5357610[/snapback]

Mm. ;)

 

Forventer du virkelig at det skal taes hensyn til?

5357610[/snapback]

Det sa jeg ikke noe om... jeg bare lurte litt på responsen på det her, om det virkelig var meningen. Hvis ikke det er meningen hadde det ikke gjort meg noe om det hadde vært gjort noe med. :)

Lenke til kommentar

Vi har ikke designet Gamer.no slik at utseende blir feil for de som bruker reklameblokkere. Men vi vil imidlertid ikke bruke tid eller ressurser på å fikse problemet, fordi reklameinntekter er det som i hovedsak gjør at vi eksisterer, og som er grunnen til at dere ikke betaler for tjenestene våre.

Lenke til kommentar
Vi har ikke designet Gamer.no slik at utseende blir feil for de som bruker reklameblokkere. Men vi vil imidlertid ikke bruke tid eller ressurser på å fikse problemet, fordi reklameinntekter er det som i hovedsak gjør at vi eksisterer, og som er grunnen til at dere ikke betaler for tjenestene våre.

5371637[/snapback]

Fair enough.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...