Gå til innhold

salgs gimmic, eller tilfeldig?


GaboonViper

Anbefalte innlegg

Jeg bor i stavanger, og pappa merket i dag at på en av storbutikkene (Expert eller Elkjøp) i dag hadde fått inn x360 premium konsoller i store hauer. det samme hadde visst skjedd på andre butikker i byen i tillegg. Utspekulert salgs-gimmic fra Microsoft sin side, eller tilfeldig?

Endret av GaboonViper
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg bor i stavanger, og pappa merket i dag at på en av storbutikkene (Expert eller Elkjøp) i dag hadde fått inn x360 premium konsoller i store hauer. det samme hadde visst skjedd på andre butikker i byen i tillegg. Utspekulert salgs-gimmic fra Microsoft sin side, eller tilfeldig?

5356832[/snapback]

 

salgs gimmic? Skjønner ikke helt hva du mener her.. Å holde tilbake xbox 360 over jul og gå glipp av julesalget? Gjøre kundene fortvilet og sinte? NEI, det tror jeg ikke..

Lenke til kommentar
Jeg bor i stavanger, og pappa merket i dag at på en av storbutikkene (Expert eller Elkjøp) i dag hadde fått inn x360 premium konsoller i store hauer. det samme hadde visst skjedd på andre butikker i byen i tillegg. Utspekulert salgs-gimmic fra Microsoft sin side, eller tilfeldig?

5356832[/snapback]

 

salgs gimmic? Skjønner ikke helt hva du mener her.. Å holde tilbake xbox 360 over jul og gå glipp av julesalget? Gjøre kundene fortvilet og sinte? NEI, det tror jeg ikke..

5356868[/snapback]

 

Fortvilet sinte og DESPERATE! :thumbup:

Lenke til kommentar
Fortvilet sinte og DESPERATE:thumbup:

5356898[/snapback]

 

Nettop det jeg tenkte på. hehe.

Tenkte også på at butikkene selv ikke viste når de skulle få inn flere konsoller, så det ble en overaskelse for alle. Etter det fustrerende julesalget, er det mange som satt igjen uten x360, framdeles desperate etter å få en. Når de finner ut at butikkene plutselig har fått inn konsoller igjen, vil de løpe til den nermeste butikken som kansje kan ha en å kjøpe en fortest mulig fordi de vet andre tenker det samme. Dette tenkte jeg kunne ende opp i en ny kjøpe-"bølge".

 

ELLER så kan det bare være en tilfeldighet, men Microsoft er hvertfall utspekulerte nok til å gjøre det. meninger? kommentarer?

Endret av GaboonViper
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Jeg tror Microsoft er de som er minst fornøyde med å ha et utrolig populært produkt hvor etterspørsel overgår produksjon en høy gang.

Microsoft hadde nok ønsket at alle som ville ha en 360 nå hadde en, det er trossalt spilla og Live de tjener penger på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...