Gå til innhold

Oppdaterer Microsoft Update


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  The site cannot continue because one or more of these Windows services is not running:

 

Automatic Updates (allows the site to find, download and install high-priority updates for your computer)

Background Intelligent Transfer Service (BITS) (helps updates download more quickly and without problems if the download process is interrupted)

Event Log (keeps a record of updating activities to help with troubleshooting, if needed)

alle tre kjører. MS Update følger ikke heelt med her.

Lenke til kommentar
Jeg er trukket ut :D

5357754[/snapback]

Er det så stort da.

Windows Vista, eller Windows Live Messenger er jo mye morsomere å teste.

5369866[/snapback]

 

Det har ikke den store betydningen om det er tøft eller ei. Jeg bare postet at jeg var trukket ut. Har jeg ikke lov til å medele det?

5372600[/snapback]

Jo da, men når du kommer med et glise-fjes, formidler du at; jeg er kjempe heldig fordi jeg har blitt trukket ut til betatesting av Microsoft Update.

 

Det kan jo godt hende du synes det er stas og det aksepterer jeg, men jeg tror ikke jeg hadde blitt veldig glad vis jeg hadde blitt trukket ut til beta testing av MS Update.

Lenke til kommentar
Trukket ut til beta-testing? MS Update har da vært tilgjengelig i minst et år, har det ikke?

5372781[/snapback]

Joda, men de tester nye versjoner mot endel prøvekaniner før de legger dem ut.

 

Han som var så glad for å bli trukket ut har kanskje noe å glede seg over. Det er ikke umulig at han også får lov å betateste mer spennende produkter etterhvert. :)

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...