Gå til innhold

hvordan fjerne innlegg fra "mine tråder"


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Flott at favoritt-siden har fått samme design som "mine innlegg". Jeg savner en mulighet for å kunne legge til alle tråder fra i dag og x dager tilbake, og velge om jeg vil vise kun de jeg har postet i eller vise alle, samt å kunne sortere etter forumkategori og underforum.

 

Det vil da være mulig for en bruker å velge at han vil vise alle innlegg under "Hardware" de siste 7 dagene som han har postet i. En annen bruker kan velge at han vil vise alle tråder (uansett om han har postet i de eller ikke) i kategorien "tilbakemeldinger til forumet", 5 dager tilbake.

 

Kanskje ønsketenkning, men en slik funksjon hadde vært helt genialt.

Lenke til kommentar

Meget bra Ueland! Har ikke oppdaget at "favoritter" nå fungerer på omtrent samme måte som innlegg før nå, grunn nummer 1 er at jeg ikke har brukt den, fordi den før ikke var til noen særlig nytte (ingen oversikt, over om det var komt nye innlegg blant annet..). Grunn nummer 2 er at det ikke er slik med hwb.no -skinnet... Kunne du være snill og legge det inn i alle skin?

 

Hadde forresten vært kjekt om dere varslet oss om slike endringer, nå har jeg jo gått glipp av dette i x antall dager.. Når ble det slik?

 

REDIGER: Ueland.. En ting du har glemt er å la den sortere etter siste svar.. Syns det er på sin plass, og om du kunne vært så inderlig snill og lagt til andre sorteringsmuligheter (de som er i kategoriene) I tillegg til det @kd nevnte, da hadde du vært en genial mann! :)

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar

Det hadde vært kjekt om man kunne laget det slik at man kunne legge til flere tråder i favoritter på en gang.. Tenker da på at man kunne huket av en checkbox som var utenfor emne. Dere mods/admins har jo en slik en.. Så velger dere hvilken handling dere skal gjøre, i en boks lenger ned på siden, på de trådene dere har merket.

Hvis det kunne gått ann å aktivert den checkbox'en for oss brukere og gjort så vi hadde handlingen å kunne legge til tråder i favoritter hadde jo det vært genialt!! Men det er jo kanskje litt vanskelig, men om det tar lang tid kan sikkert de i PHP -delen gjøre det, så kan dere deretter gå gjennom koden for sikkerhetsskyld.

 

Hadde eventuelt vært kjekt med en slik checkbox i favoritter også, så vi kunne fjerne tråder derfra på en lettere og enklere måte.

 

Men en ting syns jeg hvertfall dere kunne prøvd og det er det @kd sa, og det jeg sa i mitt forrige innlegg. :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
×
×
  • Opprett ny...