Gå til innhold

Hvorfor spiller alle 1.6 og ikke source?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sånn egentlig så er vel CS1.6 mer realistiskt enn CSS så lenge det faktiskt går ann å skyte gjennom objekter og granatene ikke flyr rundt på måfå uavhengig av hvor du kaster dem.

5362806[/snapback]

 

 

bullshit det er jo mere ekte i source

5362890[/snapback]

Tar deg på ordet der.

 

Lord^: Nei.

Lenke til kommentar

Hvis jeg hadde ønsket realisme i spill (noe som er helt bak mål å hide etter), hadde jeg heller spart pengene FIFA 06 kosta, og heller kjøpt meg et par foppalsko, og gått ut på løkka og spilt med dem.

 

Source er kanskje marginalt mer relistisk enn 1.6, men det er så JÆVLIG langt fra virkeligheten som det kan komme, det også. I tillegg suger spillet, noe 1.6 ikke gjør.

 

Daniel :)

Endret av danilovic
Lenke til kommentar
jaja, fysikken (og grafikken) er jo bedre i source. ingen kan si noe annet, egentlig. spørsmålet er vel om folk ikke for til å spille source. for det er ikke like enkelt, har jeg merket. i source kreves det utrolig ferdigheter i forhold til 1.6

5363529[/snapback]

Siterte deg, og tillot meg å legge til skilletegn, og ellers vil jeg bare si HAHAHAHAHAHAHAHAHA.

 

Daniel :)

Lenke til kommentar
Jeg spiller 1.6 fordi jeg er dum. Egentlig burde jeg spilt Source, for der er grafikken dritfet, og det er ingen randoms som spiller det, og alle klanene spiller Source, og i CPL og alle andre konkurranser blir Source brukt. Source er best.

 

Nei, men altså, herregud. Folk spiller 1.6 FORDI DET ER BEDRE ENN SOURCE, og fordi grafikk har lite å si hvis et spill suger på alle andre områder.

 

Daniel :)

5360894[/snapback]

 

 

 

jeg spiller source fordi det er bedre en 1.6 syntes jeg. Vanskligere er det også, for den som liker utfordringer.

Endret av detvarvondtdet
Lenke til kommentar
Jeg spiller 1.6 fordi jeg er dum. Egentlig burde jeg spilt Source, for der er grafikken dritfet, og det er ingen randoms som spiller det, og alle klanene spiller Source, og i CPL og alle andre konkurranser blir Source brukt. Source er best.

 

Nei, men altså, herregud. Folk spiller 1.6 FORDI DET ER BEDRE ENN SOURCE, og fordi grafikk har lite å si hvis et spill suger på alle andre områder.

 

Daniel :)

5360894[/snapback]

 

 

 

jeg spiller source fordi det er bedre en 1.6 syntes jeg. Vanskligere er det også, for den som liker utfordringer.

5363622[/snapback]

 

 

enig

Lenke til kommentar
jaja fysikken (og grafikken) er jo bedre i source  ingen kan si noe annet egentlig spørsmålet er vel om folk ikke for til å spille source for det er ikke like enkelt har jeg merket i source kreves det utrolig ferdigheter i forhold til 1.6

5363529[/snapback]

 

Har vi fått en ny Erlend Loe på forumet? Dette skjønte jeg i motsetning til bøkene hans heller lite av.

 

Edit. Jeg ser at Daniel har prøvd å rette på det. Men jeg skjønner fremdeles ingenting.

 

for/får feil kor?

Endret av Lord^
Lenke til kommentar

Fordi du har erfaringen fra mye 1.6 spill. Der er nivået betraktelig høyere. Men det skjønner ikke CS:S gamers. De tror vi er redde for å bli pwnds.

 

Hadde jeg hatt bra nok hardwre skulle jeg innstalert CS:S på flekken og eid hver og en av dere CS:S cpl-wannabes 1on1. For ikke å si meg mot røkla @ dd2.

 

Case closed.

Lenke til kommentar

Hadde jeg hatt bra nok hardwre skulle jeg innstalert CS:S på flekken

5363942[/snapback]

 

 

 

Der er du ved kjernen til at det fortsatt er flest som spiller 1.6. Folk har ikke bra nok pc til å kjøre source tilfredstillende.

5364044[/snapback]

Oh, well. Fint at du vet hva som er grunnen da. Helt seriøst, klarer dere ikke å innse at en del personer faktisk foretrekker 1.6 fremfor CS:S?

Lenke til kommentar

Bare se på inferno i CS: Source. Det er fullt med blomsterpotter, krukker, tønner, mursteiner, og alt muligrart, som blokkerer. Det ødelegger. CS1.6 er helt plaint og enkelt, og har utallige taktiske muligheter. Dessuten er det "feelingen" som mangles i CS: Source. Spillet virker dødt. JA! jeg har spilt CS: Source. Jeg toppet nesten hver eneste server jeg joinet. Og jeg har x850xt, så PC'en er ikke så dårlig.

 

En annen ting er randomness. Etter min mening trenger man ikke være en god aimer for treffe folk i CS: Source. Det er fullt med randoms som løper og sprayer mot bena på folk, og ja, det blir headshot. Dette er min og mange andres mening. Det er en grunn til at folk fortsatt spiller 1.6!

 

Bare aksepter 1.6 spillernes meninger, så aksepterer vi deres.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...