Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Får ikke spilt CS og Call of Duty


Anbefalte innlegg

Antivirusprogram: Trend Micro PC-cillin 2005

Spywareprogram: AD-Aware

 

Hm...hvor skal jeg begynne? når jeg først kjøpte Call of Duty funket det på nett i noen uker, og dertter funket ikke det lengre. Etter mange måneder kjøpte jeg CS: Condition Zero, og det funket ikke på nett heller(World of Warcraft funker).

 

Etter noen måneder klikket dataen, så jeg måtte gjennoprette den! DA funket det på nett, og Trend Micro må registreres før det vil funke, og jeg hadde glemt e-mailen jeg brukte for å registrere det. Men før jeg fikk klart å registrere Trend Micro, klikket dataen igjen pga virus. Etter det tenkte jeg det var best at jeg umiddelbart fikk et viruspogram som funket, så jeg kjøpte Norton. Etter norton var installert, installerte jeg CS, og da funket ikke det på nett. Jeg sukket, og bestemte meg for å bare gjennoprette

C-disken, og ikke D-disken, for der hadde jeg WoW installert, og det var det eneste som lå innpå D-disken. Etter jeg hadde gjennopprettet C-disken, funket ikke CS lengre. selv om ingen spyware- og antiviruspgroam var installert.

 

Det er ingenting med modemet, for det har jeg og en venn sjekket.

jeg har Telenor Online ADSL forresten.

 

 

Hjeeeeelp! Jeg elsker Call of Duty, og jeg blir eid i det av de fleste vennene mine fordi jeg ikke får spilt på nett :p Så dette må jeg få hjelp til å finne ut av.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...