Gå til innhold

Kva syns folk om dette(fronthøtalerar og reciever)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kunne ha brukt en stereoforsterker i den prisklassen til så store høyttalere, men en hjemmekinoforsterker til 3500,- vil jeg ikke anbefale, spesielt ikke hvis du har planer om å kjøre høyt volum. Jeg sier ikke at kombinasjonen ikke vil fungere, men jeg har hatt et liknende oppsett selv, og der hadde receiveren altfor lite kraft til å drive høyttalerne. Det er likevel ikke receiveren det er noe galt med, var jeg deg ville jeg sett etter mindre høyttalere, og kanskje bygd ut med en aktiv subwoofer etterhvert.

Lenke til kommentar
greit nok nybegynner anlegg men når innteressen kommer blir det nok oppdateringer... WARNING dyr hobby :p hehe

5355998[/snapback]

 

 

Hehe ja, kan bekrefte at dette er en dyr hobby! er greit nybegynner annlegg ja. Angående forsterker er den helt grei. Du burde også ta en titt på noen av pioner sine i samme prisklassen. Noen andre høyttaler alternativ er Gale og Dali fra Hifiklubben, eller Proson. Som jeg har sagt mange ganger før på dette forumet: " Du burde også sjekke ut bruktbørsen". Har nesten blitt standar sitat fra meg :!: :tease:

Lenke til kommentar

Ett alternativ til høyttalere kan være disse , tror de kan være ganske tungdrevne selv om de har oppgitt høy følsomhet. Hadde et parr proson høyttalere for litt over et halvt år siden, knall lyd i dem! Disse var da tungdrevne selv om de hadde oppgitt følsomhet på 91 db. Du burde uannsett kjøpe en kraftig forsterker. Kan være en ide og ta en titt på NAD(fra hifiklubben), da disse er ganske billige og kraftfulle.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...