Gå til innhold

Canon Speedlite 380EX


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blitsen er helt grei den, men har ingen manuelle innstillinger.

 

Ser det ligger to stykker på foto-dotten til salgs, den ene til kr. 800 og den andre til kr. 1000,-. Den til kr. 800,- er nok godt brukt utifra at selgeren er en som har tatt mye bilder opp gjennom tiden og synes vel kanskje prisen er noe høy i forhold til risikoen for at den kanskje er utbrent/oppbrukt. Den til kr. 1000,- er i følge selger ubrukt og prisen er vel grei nok.

Lenke til kommentar
Blitsen er helt grei den, men har ingen manuelle innstillinger.

 

Ser det ligger to stykker på foto-dotten til salgs, den ene til kr. 800 og den andre til kr. 1000,-. Den til kr. 800,- er nok godt brukt utifra at selgeren er en som har tatt mye bilder opp gjennom tiden og synes vel kanskje prisen er noe høy i forhold til risikoen for at den kanskje er utbrent/oppbrukt. Den til kr. 1000,- er i følge selger ubrukt og prisen er vel grei nok.

5355757[/snapback]

Ok...da tror jeg at jeg dropper den!

 

Har du noen andre gode forslag til en blitz?

Ikke alt for dyrt bare :D

Lenke til kommentar
Kommer litt ann på hvor mye penger du vil bruke på en blits da. Har selv kun erfaring med Canon og besitter nå en 580EX.

 

Denne blitsen er det mange som gir kjempeskussmål: https://prisguiden.no/produkt/14899

5355805[/snapback]

 

Synes han sa ikke for dyrt jeg ;-) Jeg har selv Canon 350 med en Sigma 500 DG super som jeg er kjempefornøyd med. Har støtte for e-ttl II og er kraftig nok for det meste. Anbefales!

Lenke til kommentar

En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

 

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

 

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

Lenke til kommentar
Synes han sa ikke for dyrt jeg.
Antar Hege75 er ei jente jeg da, altså ikke en han :p

 

Jeg har selv Canon 350 med en Sigma 500 DG super som jeg er kjempefornøyd med.
Formulerte meg kanskje litt dårlig, men linken var i en egen setning adskilt fra 580EX'n. Sjekket du linken?

Den havner på Sigma Blitz EF-500 DG ST for Canon EOS i prisguiden.

Lenke til kommentar
Synes han sa ikke for dyrt jeg.
Antar Hege75 er ei jente jeg da, altså ikke en han :p

 

Jeg har selv Canon 350 med en Sigma 500 DG super som jeg er kjempefornøyd med.
Formulerte meg kanskje litt dårlig, men linken var i en egen setning adskilt fra 580EX'n. Sjekket du linken?

Den havner på Sigma Blitz EF-500 DG ST for Canon EOS i prisguiden.

5357037[/snapback]

 

aha da skjønner jeg.. :-)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...