Gå til innhold

Godt kabinett? (mitt første bygg)


Anbefalte innlegg

Hei folkens, mitt første "bygg" på mange år, siden laptop har vært et yndet godbit idet siste...men nå...NUH! er det tid for stasjonær...så alt skal være godt og fint og slikt....så....derfor...

 

Godt og STORT og FINT kabinett er veldig essensuelt og den beste strømforsyninga er jeg ute etter av råd...

på de 2 tingene er det ikke noe penger som skal stå i veien for et godt og stabilt kabinett og PSU.

 

 

tenkte meg en fin 3,7ghz AMD prosessor, så dere må hjelpe meg på god kjøler og hovedkort til detta her da...tenkte en A8N-SLI men folk som testa det sier det ikke er noe særlig overklokkbar men stabilt som fjell....

 

så noe fin tips?? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

joda, jeg vet det ble litt på siden av det hele, jeg skulle egentlig bare ha spm om et godt kabinett, som jeg kunne deretter spørre om mods og slikt som passa, men ble revet litt med her :p

 

Joda, vannkjøling vil bli, men ikke i første omgang, må finne riktige deler først og få ting opp å gå, så begynne å tenke god kjøling og skikkelig overklokking :)

 

Om en admin kanskje kan finne en bedre plass for denne, så vær så snill å flytte den :)

Lenke til kommentar

kanskje på tide å flytte denne tråden til annet egnet sted for den slags spørsmål ?

 

har ikke så mye med case mod å gjøre dette synest jeg, blir så fort forvirring av det.

 

Hvis ikke en moderator ser denne med en gang så går det kanskje ann å flytte denne selv, dvs. å starte opp på nytt i et annet tema.

 

For å stoppe denne så bare legger du ut en link her som henviser til den andre katogorien, så sletter nok en moderator denne så fort han ser den.

Lenke til kommentar

det er 1mb cache jeg tenkte på den prosessoren jeg skal ha meg

 

jeg vet det er mye fine kabinett og greier ut der, har begynt faktisk å like disse server cube kassene som finnes....de funker som fjell!!

 

Jah, jeg skal gjøre det, må bare finne ut hvor jeg skal starte opp en ny en

Lenke til kommentar
Gjest mafister
det er 1mb cache jeg tenkte på den prosessoren jeg skal ha meg

 

jeg vet det er mye fine kabinett og greier ut der, har begynt faktisk å like disse server cube kassene som finnes....de funker som fjell!!

 

Jah, jeg skal gjøre det, må bare finne ut hvor jeg skal starte opp en ny en

5359837[/snapback]

 

 

Begynner å lure, mener du san diego 3700+? (for det er ikke 3,7ghz, men i forhold til P4, regnes en 3700+ tilsvarende en 3,7ghz P4)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...