Gå til innhold

Få av kjøleribbe på gammel s7


Gjest mafister

Anbefalte innlegg

Gjest mafister

Jeg prøver åfå av den fordømte kjøleribba på et gammelt socket7 HK.

 

Kortet er fra ASUS og heter P55T2P4, jeg fant ingen bilder hos ASUS.. men google er jo tingen.

 

Se på det nederste bilde på sida... pent HK. eller hva? :p

 

Men.. jeg får ikke av kjøleribba... den står med festene oppunder de "knottene" dere ser, som stikker ut fra socketen... får ikke pressa den tilbake.. og ut fra de knottene.. :(

 

Forslag? til hvordan jeg skal få den av uten å ødelegge HK som jeg har hele 64MB ram til.. og ekstra PS2 kobling til HK som jeg kan ha musa i(ellers er det bare den svære gamle tastatur porten.. har transformer.. + HK kobling ps2 shit..)

vil se hvilken som sitter under der...(AMD.. tror jeg)

 

Men HovedSPM er hvordan få av ribba?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg prøver åfå av den fordømte kjøleribba på et gammelt socket7 HK.

 

Kortet er fra ASUS og heter P55T2P4, jeg fant ingen bilder hos ASUS.. men google er jo tingen.

 

Se på det nederste bilde på sida... pent HK. eller hva? :p

 

Men.. jeg får ikke av kjøleribba... den står med festene oppunder de "knottene" dere ser, som stikker ut fra socketen... får  ikke pressa den tilbake.. og ut fra de knottene.. :(

 

Forslag? til hvordan jeg skal få den av uten å ødelegge HK som jeg har hele 64MB ram til.. og ekstra PS2 kobling til HK som jeg kan ha musa i(ellers er det bare den svære gamle tastatur porten.. har transformer.. + HK kobling ps2 shit..)

vil se hvilken som sitter under der...(AMD.. tror jeg)

 

Men HovedSPM er hvordan få av ribba?

5353531[/snapback]

 

Det er vanskelig å si, men jeg hadde gått for denne løsningen: PS: ta det rolig og vær forsiktig!

post-91207-1135874064_thumb.jpg

Endret av mr_fuck
Lenke til kommentar
Gjest mafister
Den socketen minner meg om en eldgammel PC jeg og en kamerat fant i en contaianer på en V.G.S en gang.. Vi klokket den så mye at CPU'en strøk med, og jeg tok den ut og satt den på hylla som en suvernir! :cool:  ;)

Var en Pentium 2 tror jeg... :hmm:

5353599[/snapback]

 

 

Har en P2 også liggende her, men P2 socketen er avlang

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...