Gå til innhold

Kjøp av ny gaming musematte!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg vil ha en med mye friksjon og god glid :hrm: .

5353990[/snapback]

 

 

Det er sansynligvis lite friksjon du vil ha?. Siden høy friksjon = høy motstand.

 

Men uansett, her er min anbefaling; Razer exact mat. Den har to sider, en litt rillete som gir friksjon og en fin side med minimal friksjon.

5354602[/snapback]

Haha! :!: Nå tror jeg han mente det som sarkasme da trådstarter så han ville ha både lite friksjon og god glid. Noe man også kan kalle for "smør på flesk". ;)

Lenke til kommentar
Jeg vil ha en med mye friksjon og god glid :hrm: .

5353990[/snapback]

 

 

Det er sansynligvis lite friksjon du vil ha?. Siden høy friksjon = høy motstand.

 

Men uansett, her er min anbefaling; Razer exact mat. Den har to sider, en litt rillete som gir friksjon og en fin side med minimal friksjon.

5354602[/snapback]

Haha! :!: Nå tror jeg han mente det som sarkasme da trådstarter så han ville ha både lite friksjon og god glid. Noe man også kan kalle for "smør på flesk". ;)

5355785[/snapback]

 

 

mange som forstod den der... :ermm: men men får vel gå for teh ultimate shit :p razer exactmat..

Lenke til kommentar

Er selv svært fornøyd med min Icemat v2. Knallbra gli rett og slett.

 

Den er av glass, noe som kan føre til riper ved litt sjuskete bruk, men min matte har fortsatt ikke en eneste ripe. En liten vask i måneden (rent vann og kanskje litt zalo) holder den skinnende ren.

 

Ellers blir den veldig kall når den står alene litt. Litt kjipt, men ikke noe stort problem.

 

Den vant en test på HW.no. :thumbup:

 

 

Favorittene til folk er vel Qpad og Icemat, men ikke hør på Qpad-tullingene. De vet ikke hva de snakker om. IcematIcemat!! :tease:

Lenke til kommentar

Icemat er tung, kan knuses, lager ekkel lyd og er bare helt horribel.

Qpad er praktisk, stilig, stor osv. I en av de testene sa de at Qpad har skarpe kanter.. Dette er bare tull. Har aldri tenkt på det og har aldri merket det. Glatt og fin. min MX518 går knirkefritt på den. Har også prøvd icemat med samme musen og det likte jeg ikke.

 

Ikke hør på Icemat-tullingene. De vet ikke hva de snakker om. QpadQpad!! :)

Endret av Edmund Blackadder
Lenke til kommentar
Noooooo!

 

Kjøp Stealpad. Den blaster alle!

 

Jeg har nylig kjøpt denne musematta og ranken min i CS: S har steget helt sinnsykt!

 

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=117122&cks=PRL

 

Dette er virkelig en god investering!

5364959[/snapback]

 

Jeg skal vel også kjøpe ny musematte, så blir jeg en mye bedre AoE3 spiller :tease:

 

Bare en musematte er myk og ha håndleddet på, ingen skarpe kanter, ikke glass eller hvit (da klarer ikke min optiske mus å registrere bevegelser) og kanskje litt glatt underlag, men ikke for glatt, er den god nok tror jeg.

 

Jeg anbefaler en, men den går ikke an å kjøpe: En musematte som vi har fått i reklame med to ølflasker på, billig, og funker.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...