larschroe 8 Report post Posted December 29, 2005 Vokt Dem! Eller risikerer De å bli bitt... Quote Share this post Link to post
Scotty 33 Report post Posted December 29, 2005 (edited) Skulle postes her: SnowDOG's Picture Humor thread, som er noen få hakk over din Scotty EDIT: minner meg litt om det med at den firfisle-greia kom ut av doen til noen i et hus Edited December 29, 2005 by .Scotty. Quote Share this post Link to post
Guest Slettet-XHLacM Report post Posted December 31, 2005 Når skolen vår skulle bli pussa opp, da reiv de alle de gamle byggene. Da greide jeg å få tak i et skit fra et av naturfagsrommene. Det hang jeg opp over toalettet hjemme. Gjet hva som sto på skiltet..."Gass under trykk" hahaHA Quote Share this post Link to post
hageby1 1 Report post Posted January 1, 2006 Når skolen vår skulle bli pussa opp, da reiv de alle de gamle byggene.Da greide jeg å få tak i et skit fra et av naturfagsrommene. Det hang jeg opp over toalettet hjemme. Gjet hva som sto på skiltet..."Gass under trykk" hahaHA 5362353[/snapback] Har en likndende på utedoen på hytta. Fare: Trykkprøver pågår. Quote Share this post Link to post