Gå til innhold

Chieftec BX-03 frontpanel


Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte meg nylig Chieftec BX-03 Medium Tower fra komplett. Min bror har likt kabinett utseendemessig, men mens hans har audio/mic, usb og firewire bak en luke nederst foran på kabinettet er dette plassert på siden av mitt. Dette er i og for seg greit nok, MEN:

 

Jeg har også den luken nederst foran på kabinettet...og det er ingenting bak den. Hva er vitsen?

Endret av invictus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er som regel billligere å produsere alle dekslene mest mulig like, og som passer til alle. I stedenfor å lage forskjellige front deksler (evt andre deler) til hver type kabinett, så lager de en front til flere typer kabinett..

En billig måte å spare spenger i produksjonen av produkter. Dog ikke et veldig bra kvalitets stempel i mine øyne.

Lenke til kommentar
Det er som regel billligere å produsere alle dekslene mest mulig like, og som passer til alle. I stedenfor å lage forskjellige front deksler (evt andre deler) til hver type kabinett, så lager de en front til flere typer kabinett..

En billig måte å spare spenger i produksjonen av produkter. Dog ikke et veldig bra kvalitets stempel i mine øyne.

5374543[/snapback]

så sant så sant ;) er veldig mye penger inn i bilder, og hvordan få produsert flest mulig på kortest mulig tid til en bilig penge! :whistle:

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...