Gå til innhold

Har du prøvd Motorola V3


TOnnN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror ikke dere skjønner helt at bredden er et komprimiss av den store skjermen. Hadde den vært samlere hadde dere sikkert klaget på at skjermen var for liten :p

E730 har mindre skjerm enn v3 og vil naturligvis da være smalere.

 

V3 er en god telefon, men den har sine feil.

 

Trådstarter: Vil du ha en særdeles stilfull telefon til å ringe og sende meldinger med er v3 et godt valg, men skal du ta bilder, høre på musikk osv finnes den mange andre alternativer.

Lenke til kommentar

 

til trådstarter. V3 er meget bra. liker du designet og ikke er avhengig av mp3 spiller eller megapixelkamera er dette et bra kjøp! Spesiellt når den nå koster 2300,- uten abo

5381263[/snapback]

 

Enig, kjempeflottdesign, og en super skjerm. I tillegg til at den er ekstremt tynn.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
"kjenner en som har den og han sier den er møkk. eg har så vidt prøvd den og er enig.. "

 

LOL!! vanvittig bra grunnlag for din vurdering...haha

 

til trådstarter. V3 er meget bra. liker du designet og ikke er avhengig av mp3 spiller eller megapixelkamera er dette et bra kjøp! Spesiellt når den nå koster 2300,- uten abo

5381263[/snapback]

 

hehe ja eg ser poenget ditt :p .. kan fylle på med at eg ikke likte designet. den er tøff når den er lukket men når du åpner den er den faktisk ganske stygg. liker heller ikke tastene og telefonen har alt for lite minne.. 5 mb?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...