Gå til innhold

høy ping bf2


Anbefalte innlegg

Når jeg spiller bf2 så kan pingen variere fra 70 når jeg er dø, mens med en gang jeg kommer til live og skal ta en fiende så gårpingen min opp i 400 og noen ganger 900, har dette noe med hw mitt eller :hmm:

 

Jeg har

CPU:Amd 3200

HK:DFI Lanparty UT NF4 Ultra-D

GPU: lub3D Radeon X800XL 256MB

Ram:OCZ 1024MB Premier Dual Channel

hd:Seagate 200GB S-ATA 7200RPM

 

Offtopic: har harddisken noen betydning på pingen?? jeg synes at den sliter veldig mye i perioder?

Endret av XanderX
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Når jeg spiller bf2 så kan pingen variere fra 70 når jeg er dø, mens med en gang jeg kommer til live og skal ta en fiende så gårpingen min opp i 400 og noen ganger 900, har dette noe med hw mitt eller :hmm:

 

Jeg har

CPU:Amd 3200

HK:DFI Lanparty UT NF4 Ultra-D

GPU: lub3D Radeon X800XL 256MB

Ram:OCZ 1024MB Premier Dual Channel

hd:Seagate 200GB S-ATA 7200RPM 

 

Offtopic: har harddisken noen betydning på pingen?? jeg synes at den sliter veldig mye i perioder?

5351351[/snapback]

Søk i forumet på battlefield2.no. Der finnes det tips som kan hjelpe eller gi deg svar på hvorfor du har høy ping. Skriv "høy ping" i søkemotoren og du vil få flere treff. Pass på ihvertfall at windows update og live update er slått av. Disse prog. er med på å lage høy ping når noe skal lastes ned. Pass også på at antivirus prog. er slått av. Opplevd selv høy ping ca 1 ukes tid, men dette skyldtes oppdatering av adsl linja fra telenor. Harddisken har ingenting med pingen å gjøre men sørg for at du utfører jevnlig vedlikehold da blir den raskere.

Lenke til kommentar

Høreklikk på skrivebord, egenskaper. Innstillinger. Avansert. "skjermkortet ditt". Der finner du sikkert noen options for å stille ned på pinken.

 

--

 

Spill singleplayer. Drep noen bots. Hakker det når du dreper de?

 

Hvis ja: Du bør oppgradere noe maskinvare.

Hvis nei: Det er problemer med internett. Sjekk at mora di ikke laster ned musikk eller at naboen ikke har hacka WEP krypteringa di og later ned pr0n for full rulle. Har du trådløst forresten? Prøv deg med kabel. :)

Endret av -Teddy-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...