Gå til innhold

Valg mellom iPod 5g eller Creative Zen Vision:M?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Akkurat det Steve Jobs sa for snart et halvt tiår siden er svært lite representativt for dagens iPoder, jeg skjønner at det var en spøk fra din side, men den var faktisk dritt. Den hadde superspisse kanter og hadde en tykkelse lignende Creative sin siste :p Jeg skjønner godt at han sa det han sa!

5373826[/snapback]

 

Det står i artikkelen at den er fra 02.01.06 da.

Lenke til kommentar
Akkurat det Steve Jobs sa for snart et halvt tiår siden er svært lite representativt for dagens iPoder, jeg skjønner at det var en spøk fra din side, men den var faktisk dritt. Den hadde superspisse kanter og hadde en tykkelse lignende Creative sin siste :p Jeg skjønner godt at han sa det han sa!

5373826[/snapback]

 

Det står i artikkelen at den er fra 02.01.06 da.

5380207[/snapback]

 

Omg. Steve Jobs refererer til den første iPod prototypen. Den FØRSTE.

Lenke til kommentar
Akkurat det Steve Jobs sa for snart et halvt tiår siden er svært lite representativt for dagens iPoder, jeg skjønner at det var en spøk fra din side, men den var faktisk dritt. Den hadde superspisse kanter og hadde en tykkelse lignende Creative sin siste :p Jeg skjønner godt at han sa det han sa!

5373826[/snapback]

 

Det står i artikkelen at den er fra 02.01.06 da.

5380207[/snapback]

 

Omg. Steve Jobs refererer til den første iPod prototypen. Den FØRSTE.

5382305[/snapback]

 

Litt sent og komentere det nå kanskje....?

Lenke til kommentar

Hadde du faktisk hatt litt leseforståelse, eller faktisk bare hadde lest artikkelen hadde du skjønt at disse uttalelsene var noe Steve Jobs sa rett før han skulle presentere den FØRSTE iPoden. En medarbeider skrev da et memoar av dette og publiserte nå dette i bloggen sin.

 

Edit: For ordens skyld var dette da han presenterte prototypen. Jeg gjetter sånn ca. at dette var 5 år siden.

Endret av Lord^
Lenke til kommentar
[At det ikke er minne kort leser, sånn at du kan laste over bilder og shit fra digitalkameraet...

OK. Men dette er vel tross alt ikke en så veldig stor mangel uansett. Har man bruk for bildene på mp3-spilleren er det jo bare å overføre med PC.

 

Btw. Genial signatur du har "thomas ll" :thumbup:

Endret av håvard87
Lenke til kommentar
[At det ikke er minne kort leser, sånn at du kan laste over bilder og shit fra digitalkameraet...

OK. Men dette er vel tross alt ikke en så veldig stor mangel uansett. Har man bruk for bildene på mp3-spilleren er det jo bare å overføre med PC.

 

Btw. Genial signatur du har "thomas ll" :thumbup:

5388998[/snapback]

 

 

:D Takker så meget :yes:

 

 

Denne engelske nettbutikken får den inn i alle fargene til mandag...

Det er 3 butikker som har spillerne inne på lager. Denne, denne og denne

Endret av thomas ll
Lenke til kommentar

Jeg har også lurt på Ipod video, tenkte faktisk jeg skulle kjøpe den nå! :) Men så kom Zen Vision:M. Da begynnte jeg å lese på tester, og de sier at Creativ'n skulle vere bedre. Og rådet oss til å kjøpe den istedet! Så jeg lurer på om jeg skal vente(og håpe på at Ipod kommer med en enda bedre spiller ;) ) For noe er bra med Zen og noe med Ipod.

 

Zen: mye større en Ipod

 

Ipod: Dårligere batteritid, og dårligere skjerm.

 

Noen som kanskje ville anbefale psp? Veninnen min har fått den, og den er jo litt kul:)?

Lenke til kommentar
"... får fort riper i skjermen som er av myk plast" :haha:

5387991[/snapback]

 

En kompis hadde en japansk spiller, med linux på(root mappe og sånt)

Skjermen knuste, fordi det var mjukplast..

[At det ikke er minne kort leser, sånn at du kan laste over bilder og shit fra digitalkameraet...

OK. Men dette er vel tross alt ikke en så veldig stor mangel uansett. Har man bruk for bildene på mp3-spilleren er det jo bare å overføre med PC.

 

Btw. Genial signatur du har "thomas ll" :thumbup:

5388998[/snapback]

Er første ipoden da, 5 år siden elns.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...