Gå til innhold

Far Cry Invalid CD Key - Hvorfor?


Anbefalte innlegg

Hei

 

Kjøpte Far Cry for en stund siden, og bestemte meg for å prøve multiplayer her om dagen. Jeg laget meg konto hos Ubisoft, og alt gikk helt fint til jeg skulle skrive inn cd-keyen til spillet. Jeg får kun opp at cd keyen jeg skriver inn er invalid. Det er ingen O'er som som kan være 0'er, jeg har deaktivert alt som heter brannmur og jeg har sendt e-mail til Ubisoft uten å få svar tilbake.

 

Noen som har noe tips hvordan jeg kan fikse dette problemet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Låg cd-keyen inni coveret nå du handlet spillet? Isåfall kan det ver en luring med mobiltlf. som har vert å knepet keyen på forhånd  :nei:

5351487[/snapback]

 

Er dessvere ikke sånn lenger tror jeg. Man får "manualen" til spillet der hvor cd-keyen står når du kjøper spillet (Selgeren legger manualen oppi)

Lenke til kommentar
Låg cd-keyen inni coveret nå du handlet spillet? Isåfall kan det ver en luring med mobiltlf. som har vert å knepet keyen på forhånd  :nei:

5351487[/snapback]

 

Er dessvere ikke sånn lenger tror jeg. Man får "manualen" til spillet der hvor cd-keyen står når du kjøper spillet (Selgeren legger manualen oppi)

5351495[/snapback]

 

"desverre" :!:

 

Vel,noen butikker praktiserer litt annerledes enn andre, men eg syns det er på sin plass å gjøre llik du sier :)

Lenke til kommentar

Jeg må bare si at supportsidene til Ubisoft må være noe av det dårligste jeg har vært borti. De godtar faktisk ikke at man sender dem en direkte mail! Jeg gjorde det, og da fikk jeg en autoreply som ba meg gå å se på FAQ sidene deres, for å se om spørsmålet jeg hadde var svart på fra før. Vel, det var det altså ikke. Og jeg tviler på at de vil ta seg bryet med å løse problemet mitt. For alt de vet, så kan det jo være at jeg prøver å bløffe dem for en gyldig cd-key (noe jeg da ikke gjør). Så hva gjør jeg nå? Ganske irriterende å kjøpe ett spill og ikke få det man faktisk har krav på :hrm:

 

Edit: Jeg prøvde å bytte ut bokstaver og tall som kunne ligne på hverandre. Hadde dessverre ikke noe hell med det..

Endret av Tobe__
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...