Gå til innhold

Gamepad til PC, kva kan anbefalas?


Anbefalte innlegg

Eg kikker etter ein gamepad til pcen, eg spele jo litt av kvart frå fotball til bilspel osv. Ser at det og finnes eindel trådlause som eg helst ville ha foretrukke men utan å få prøvd dei så er det vanskeleg å velga. Det som og er eit problem er om sjølv den kan føles deilig så kan det bli som n64 kontrollen der tommelen din verker som bare det etter nokre få timer. Sånt vil eg unngå :)

 

Kan Xbox360 kontrolleren brukas til PC? Den er jo rimeleg god.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Oioi, hadde glemt denne tråden gitt. Det gikk fort ja, ca en uke fra jeg bestilte til den lå på postkontoret (rekommandert brev).

 

Som andre adaptere trenger den ikke noen drivere for å fungere, men drivere medfulgte likevel. Med dem kan man bytte om på knapper, lage makroer, ha autofire osv. Kjekt :)

 

Jeg er 100% fornøyd med adapteren, og synes det er kjempegøy når vi spiller PES5, 5-6 spillere, på 87" lerret. Mye Cola (Pepsi for min del) og mye håning/mobbing av taperne. Sånn skal en spillekveld være!

Lenke til kommentar

hej. jeg har ingen kontrollere fra før. skal spille trackmania sunrise og diverse andre bilspill og kanskje flyspill. kan noen anbefale en solid kontroll som ikke trenger adapter? trenger ikke mange knappene men den må være presis og god å holde i. trenger ikke risting altså. lengtet etter et orntli svar på denne tråden!

Lenke til kommentar
hej. jeg har ingen kontrollere fra før. skal spille trackmania sunrise og diverse andre bilspill og kanskje flyspill. kan noen anbefale en solid kontroll som ikke trenger adapter? trenger ikke mange knappene men den må være presis og god å holde i. trenger ikke risting altså. lengtet etter et orntli svar på denne tråden!

5527647[/snapback]

 

Hva likte du ikke med tipset om å bruke xbox 360 kontroller?

Lenke til kommentar
Hva likte du ikke med tipset om å bruke xbox 360 kontroller?

5527970[/snapback]

 

at jeg må kjøpe den. er den billig da? det kan gå fint hvis den er bedre enn alle andre (til pc-bruk) og ikke koster skjorta med adapter. men skulle gjerne hatt noe enkelt.

 

EDIT: åååh. fungerer x360 kontrollen uten adapter :hmm:

det forandrer saken litt, altså hvis den gjør det!

Endret av st0ff3r
Lenke til kommentar
Hva likte du ikke med tipset om å bruke xbox 360 kontroller?

5527970[/snapback]

 

at jeg må kjøpe den. er den billig da? det kan gå fint hvis den er bedre enn alle andre (til pc-bruk) og ikke koster skjorta med adapter. men skulle gjerne hatt noe enkelt.

 

EDIT: åååh. fungerer x360 kontrollen uten adapter :hmm:

det forandrer saken litt, altså hvis den gjør det!

5529211[/snapback]

 

Jepp. Kontrolleren har vanlig USB plugg. Fungerer fint som bare det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...