Gå til innhold

Musikk: har laga remake av zelda sang-GERUDO VALLEY


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bare meg som bare får lasta ned introen? Dog hørtes det bra ut fra de to sekundene jeg hørte på den. Prøvde nå i Internet Explorer og til min store forbauselse fungerte det :D

 

Når sant skal sies er jeg så godt som forelsket i Zelda og sangene og Ocarina of Time har vært en av mine store opplevelser fra min barndom. Husker godt Gerudo Valley sangen den dag idag. Vakkert "oversatt" (har glemt det musikalse ordet for dette).

 

Meget imponerende at du har spillt alle de melodiene selv, jeg er rent stolt av deg jeg. Jeg har selv prøvd megpå noen Zelda sanger på pianoet, men til liten nytte. Jeg ville jo kjøpe pianonoteboken til Zelda Ocarina of Time, men den var jo selvfølgelig ikke i produksjon lenger så da ble det med Zeldas Lullaby som jeg fant noter til på nettet.

 

Jeg får se om jeg med tiden orker å ta opp igjen den drømmen.

Endret av Orresnei
Lenke til kommentar
Her er noen godsaker zelda soundtrack  :love:

 

Lytt til Legend of zelda - hyrule symphony

 

- Gerudo Valley

- Princess Zelda

- thelegendofzeldamelody

5367351[/snapback]

:cry: Så utrolig pent! Man kan lage mye pent ut av Zelda sanger. Ikke nok med de, men de er jo veldig fine fra før av.

 

Edit: Har nå tenkt meg litt om og funnet ut at denne posten hører hjemme i Musikkdelen av forumet. Så flytter den dit.

 

Snorre :)

 

*Tråd flyttes*

Endret av Orresnei
Lenke til kommentar

I alle dager - så mye koselige tilbakemeldinger! Takk skal dere ha folkens - tror kanskje jeg skal jobbe mere med disse zelda sangene!

Fullføre denne i alle fall, spille inn fiolinen på nytt (som ikke er en keyboardtune nei, men ordentlige fioliner;)

Har akkordene til Themesangen til Zelda også forresten.

C - E - Giss - Diss - Fmoll - Cmoll - D - G

chelatoth - det var en sjukt bra link du gav der, takk for den!

 

Hei, og forresten:

http://gh.ffshrine.org/soundtracks/153

Enda flere bra zelda sanger - de lå under bokstaven "M" på linken chelatoth gav - mye snacks fra windwaker i alle fall :)

Endret av Lapette
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...